کدهای تخفیف جدید در وب سایت تخفیفان

یکی از اهدافی که توسط شرکت تخفیفان دنبال شود، گسترش همکاری با شرکت‌های معتبر و استارت آپ های تازه نفس و خلاق بازار کشور در جهت خرید به صرفه تر و استفاده بیشتر مردم از این وب سایت ها و اپلیکیشن ها است. این شرکت ها از دیجی کالا که بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است گرفته تا استارت آپ های موفقی نظیر ریحون، اتاقک، مستر بلیط، آچاره، بیمی لاین و... است.

نتیجه گسترش همکاری شرکت تخفیفان با شرکت‌های مذکور، ارائه کدهای تخفیف است که توسط شرکت تخفیفان و در صفحه مربوط به کدهای تخفیف مشاهده کنید.

 با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا به‌صورت جزئی‌تر به بررسی و مطالعه در خصوص کد تخفیف سایت تخفیفان بپردازیم.

کد تخفیف بامیلو:

با کد تخفیف بامیلو از اولین بازار اینترنتی ایران ارزانتر خرید کنید. شما در بامیلو می‌توانید انواع وسایل مورد نیاز خودتان را با تنوع زیاد و از دسته بندی های موبایل، لوازم دیجیتال مانند موبایل، لپ تاپ، و لوازم خانگی و پوشاک و.. داشته باشید.

هدف بامیلو این است که یک روند همیشگی از تجربه‌ای عالی از خرید برای مشتریان داشته باشد و برای بامیلو فرق نمیکند شما مصرف کننده هستید یا تولید کننده و فروشنده، بامیلو دوست دارد تا تجارت الکترونیک بخشی از کار روزمره شما باشد و با کد تخفیف بامیلو هزینه کمتری را پرداخت کنید.

تخفیفان پکیج هایی از کد تخفیف بامیلو را برای استفاده شما فراهم کرده است این کدها شامل کد تخفیف خرید اول، کد تخفیف بامیلو 97، کد تخفیف بامیلو بالای 50 تومان کد تخفیف بامیلو برای خرید مجدد و... است تا شما بتوانید در خریدتان از آن‌ها استفاده کنید و خریدی به صرفه تر با کدهای تخفیف سایت تخفیفان داشته باشید.

 

کد تخفیف چنگال، سفارش از بهترین رستوران ها و فست فودها

وب سایت دیگری که قصد معرفی آن را داریم؛ وب سایت چنگال است، چنگال یک سرویس‌های سفارش آنلاین غذا هست که برای شما بهترین رستوران‌های تهران رو در یک جا جمع کرده است.  شما با کد تخفیف چنگال این امکان رو دارید که از رستوران‌های به‌نامی مثل رستوران محفل، رستوران اکبرجوجه، سفره خانه سنتی خان دایی و صدها رستوران خوب دیگه تو سطح شهر لذت ببرید. هر زمانیکه احساس گرسنگی کردید و هوس یک غذای خاص را داشتید یا یک مهمان ناخوانده داشتید دیگر نیازی به نگرانی نیست. با چنگال و کد تخفیف چنگال در هر زمانی از شبانه روز قادر خواهید بود که غذای مورد علاقه تان را در کوتاهترین زمان و با کمترین قیمت پیداکنید، سفارش دهید و تحویل بگیرید. برای راحتی شما، امکان پرداخت آنلاین و پرداخت درب منزل نیز وجود دارد. با چنگال فقط باید نام محله خود را انتخاب کنید و کافه‌ها و رستوران‌های اطراف خود را پیدا کنید. منو، قیمت و نظرات مشتریان را در مورد رستوران‌ها ببینید و بهترین را سفارش دهید. کد تخفیف چنگال خود را ثبت کنید و منتظر غذا بمانید.

 

کد تخفیف الوپیک

الوپیک برترین سرویس‌دهنده خدمات سفارش آنلاین پیک موتوری درایران است. شما در الوپیک میتوانید با قیمت رقابتی و بهترین کیفیت با استفاده از اپلیکیشن موبایل یا از طریق سایت الوپیک سفارشات خود را ثبت کنید.

خدمات الوپیک به صورتی است که هم افراد عادی و هم شرکت‌ها و سایت‌های بزرگ می‌توانند به راحتی سفارشات خود را ثبت کنند و روند انجام شدن آن را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنند.

 

الوپیک بهترین سامانه حمل و نقل آنلاین است که محصولات شما را با منطقی‌ترین هزینه ممکن در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال می‌کند. حالا و با استفاده از کد تخفیف الوپیک می‌توانید هزینه‌ها را پایین‌تر نیز بیاورید و از خدمات این پیک آنلاین لذت ببرید.

خدمات ارائه شده توسط الوپیک کاملا مطمئن و معتبر هستند. به طوری که شما در هر ساعت شبانه روز می‌توانید پیک درخواست کنید و حتی می‌توانید مسیر حرکت پیک را از مقصد تا مبدا به صورت آنلاین پیگیری کنید. تخفیفان به منظور پایین آوردن هزینه های مشترکین الوپیک کد تخفیف الو پیک را فراهم آورده است که استفاده از آنها بسیار ساده است.

این وب سایت ها فقط بخشی از کدهای تخفیف موجود در سایت تخفیفان بودند برای مشاهده کد تخفیف بیشتر از جمله کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف ریحون، کد تخفیف فیدیبو، کد تخفیف مدیسه، کد تخفیف اکالا، کد تخفیف ایرانسل و.... به سایت تخفیفان مراجعه کنید و خرید خودتون رو با تخفیف خریداری کنید.

 

 



تاريخ : یک شنبه 22 مهر 1397 | 10:27 | نویسنده : Kusadasi-tour |

قشم یکی از جزایر مهم واقع در استان هرمزگان میباشد که و همچنین بزرگ ترین جزیره کشور عزیزمان ایران میباشد که در تنگه هرمز قرار گرفته است.این جزیره در چند ساله اخیر به عنوان یکی از مکان های گردشگری  و توریستی مهم تبدیل شده است و افراد بسیاری همراه با تور قشم به این جزیره سفر میکنند.

یکی از جاذبه های قشم ،ساحل مرجانی که این ساحل یکی از ساحل های بسیار زیبا است و دارای زیبایی بسیاری فوق العاده ای میباشد که به خاطر فلس های خرد شده ماهی ها درخشندگی بسیار فوق العاده ای را در برگرفته است.

رستوران خوان بوم یکی از رستوران های قشم میباشد که دارای امکانات بسیاری میباشد و میتوانید غذاهای دریایی،فست فود و یا از امکانات کافی شاپ این رستوران استفاده کنید و یک قرار رمانتیک و خاطره انگیز را رقم بزنید.

یکی از مراکز خرید قشم که بازار قدیم کیش میباشد بسیار محبوب است و مناسب برای خرید اجناس مورد نیاز اولیه میباشد،در این بازار میتوانید کالاهای بسیاری را با قیمت های بسیار مناسب پیدا و خریداری کنید.

برای اقامت در این جزیره فوق العاده میتوانید هتل های بسیاری را انتخاب کنید یکی از مناسبت ترین هتل های قشم،هتل مارینا بسیار محبوب در این جزیره میباشد و از سال 1390 افتتاح شده است و دارای 2 شعبه 1 و 2 میباشد که هتل مارینا 1 در میدان علم و صنعت،رو بروی مسکن مهر و هتل مارینا 2 روبروی درجنوبی بازار ستاره میباشد..



تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 | 12:54 | نویسنده : Kusadasi-tour |

چگونه با هزینه کم بهترین تفریح را در تهران داشته باشیم؟

بعد از گذران یک هفته پر مشغله و استرس زا برای دور شدن از هیاهو های زندگی، روح انسان نیاز به ریکاوری شدن دارد تا با یک نفس گیری تازه بتواند در هفته جدید با انرژی بیشتر و انگیزه بهتر شروع به کار خود کند.

بر طبق تحقیقات انجام شده پی برده اند که انسان ها با خستگی مفرط و عدم استراحت و ریکاوری، باعث افت بازده کاری خودشان می شوند که سرانجام کارشان با نتیجه مطلوبی روبرو نخواهد شد.

تفریحات سالم نیاز اساسی هر انسان

تفریح کردن یک راه اساسی برای خلاصی از خستگی و بازگشت روحیه انسان است. تفریحات سالم موجب می شود تا شما اوقات فراغت خود را در کنار خانواده و عزیزانتان به شادی سپری کنید و همچنین موجب تجدید قوای روحیه شما می شود.

شما با سپری کردن اوقات فراغت خود در کنار خانواده می توانید خاطره خوش و بیاد ماندنی را برای آن ها رقم بزنید. در تهران با وجود جمعیت زیاد و شلوغی مفرطی که وجود دارد باز هم شما می توانید مکان های تفریحی سالم برای خود و عزیزانتان پیدا کنید تا در کنار هم بهترین خاطره را ثبت کنید.

تفریح با تخفیفان در تهران

کافه، سینما،رستوران، پارک ها، استخرها، شهربازی، بناهای تاریخی و ... همگی مکان هایی هستند که می توانید آخر هفته خود را در اینجا سپری کنید. اما گاهی ممکن است شما به دلیل هزینه بالای مکان های تفریحی قادر نباشید از آن ها استفاده کنید. همانطور که می دانید بسیاری از مردم توانایی پرداخت خیلی از هزینه های تفریحی را ندارند، ولی تفریحات سالم و استفاده از مکان های تفریحی یک ضرورتی برای تمامی اقشار جامعه است.

برای رفع مشکل هزینه های بالای تفریحی شرکت تخفیفان برای رفاه حال تمامی مردم وب سایتی طراحی کرده است که در این وب سایت شما می توانید بلیط مکان های تفریحی را با تخفیف خریداری کنید و اوقات خوشی را سپری کنید.

 هدف اصلی وب سایت تخفیفان تنها رفاه و نشاط حال تمام اقشار جامعه است تا همه بتوانند از مکان های تفریحی بهره ببرند.

مکان هایی تفرحی با تخفیف

همه مکان هایی تفریحی که در وب سایت تخفیفان وجود دارد شامل تخفیف می شود، ازجمله این مکان ها می توان به پارک آبی اوپارک، بولینگ عبدو، کارتینگ آزادی، سرزمین عجایب تیراژه، زیپ لاین برج میلاد، پارک ژوراسیک، باغ ملی گیاه شناسی، اتاق فرار و ... اشاره نمود توجه کنید که برای آن دسته از علاقه مندان به کافه گردی یا رستوران گردی نیز این درصد از تخفیف نیز محاسبه شده است.

مردم یک جامعه اصولا در تفریح کردن با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. افراد هنری تمایل دارند که اوقات فراغت خود را در سینما ها یا تائتر سپری کنند اما هزینه های بالای نمایش تائتر و سینما ها برای همه طبقات جامعه امکان پذیر نیست در نتیجه با استفاده از تخفیفان می توانید بلیط های سینما و تئاتر را با تخفیف از سایت تخفیفان تهیه کنید.

مکان های تفریحی بسیاری در سایت تخفیفان وجود دارد که برای رفاه حال عموم مردم گنجانده شده است تا بتوانند اوقات فراغت خود را در کنار خانواده و عزیزانشان به شادی سپری کنند. با مراجعه به وب سایت رسمی تخفیفان می توانید از مکان های بیشتر تفریحی اطلاعات کسب کنید.

کد تخفیف دیجی کالا برای خرید های بالای 50 هزار تومان و کد تخفیف بامیلو برای خرید از اپلیکیشن از جمله کد های تخفیف محبوب در تخهفیفان هستند

 



تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 | 11:57 | نویسنده : Kusadasi-tour |
.: Weblog Themes By Adroom :.