در این مقاله قصد ما این است که به صورت کاملا ساده و عامیانه خرید ملک در ترکیه و همچنین گرفتن اقامت دائم ترکیه یا شهروندی ترکیه را به سبب همین ملک برای شما توضیح دهیم. و همچنین به شما در انتها روش های باز کردن حساب در ترکیه را آموزش خواهیم داد تا بتوانید برای خود افتتاح حساب در ترکیه در سال 2019 را انجام دهید.

قدم اول برای شما انتخاب هدفتان از خرید ملک در ترکیه است

اگر قصدتان از خرید ملک در ترکیه گرفتن شهروندی ترکیه ، پاسپورت ترکیه یا اقامت دائم است در سال 2018 خرید ملک در ترکیه 2018 بسیار ساده تر از سال های گذشته شده است.

تا قبل از قانون جدید شما می بایست برای گرفتن اقامت دائم ترکیه 1 میلیون دلار هزینه کنید. اکنون تنها با خرید یک ملک به ارزش 250 هزار دلار یا بالا تر می توانید با گذشت حدود یک ماه صاحب اقامت ترکیه شوید و شهروندی ترکیه یا وطن داشی را به راحتی بگیرید. حتی اگر ارزش ملک شما 250 هزار دلار هم نباشد می توانید اقامت توریستی یک ساله ترکیه را بگیرید و بعد از پنج سال اقامت دائم ترکیه را بگیرید.

نکته هر ملک بالای 250 هزار دلار امکان گرفتن اقامت دائم برای سه نفر را فراهم می سازد و بدین صورت می توان برای سه سرپرست خانوار شهروندی ترکیه را گرفت و به دنبال آن بعد از گذشت مدتی برای خانواده این عزیزان نیز شهروندی را گرفت.

                          

اگر در ترکیه به دنبال ملک می گردید ما می توانیم در این مورد نیز به شما کمک کنیم پس با تماس با ما می توانید از شرایط آنها آگاه شوید و ما شما را برای خرید بهترین ملک در ترکیه که مناسب نیاز شما باشد راهنمایی خواهیم کرد.

روال خرید املاک و مستغلات در ترکیه:

روال کار به این صورت می باشد که ابتدا باید ملک خود را بخرید و سپس به اداره ثبت اسناد رسمی یا نوتر ترکیه مراجعه کنید و مراحل خرید ملک را کامل کنید ( برای قطعی شدن خرید ملک ترجمه پاسپورت شما ، کد مالیاتی و همچنین افتتاح حساب برای شما ضروری می باشد که این مراحل را در صورتی که از مشاوران ما استفاده کنید مشاوران و وکلای ما برای شما انجام خواهند داد.) سپس به اداره مهاجرت ترکیه بروید و درخواست خود را بنویسید سپس مصاحبه ای با شما انجام می گردد.

                                            

اگر نیاز به شهروندی ترکیه را دارید نباید در هر سال بیش از 30 روز از ترکیه خارج شده باشید ، آن هم پانزده روز در شش ماه ابتدایی سال و پانزده روز هم در شش ماه آخر سال.

 

چرا در ترکیه حساب باز کنیم ؟

برای خرید ملک و یا تجارت شما نیاز به افتتاح حساب در ترکیه دارید ، افتتاح حساب در ترکیه و یا کشور های خارجی مسئله ایست که شاید به دلیل تحریم ها برای ما ایرانیان سخت و همینطور برای بعضی از هموطنان عزیز ضروری باشد. ممکن است شما به دنبال سرمایه گذاری در یک کشور خارجی باشید ، یا اینکه بخواهید خرید آنلاین انجام دهید. از مزایای مسترکارت بهره مند شوید. و همچنین بتوانید با بانک های دنیا در ارتباط باشید.

این مسئله می تواند دروازه ای برای شما باشد برای ورود به تجارت های جهانی و بین الملل و همچنین دور زدن تحریم هایی که علیه کشورمان انجام شده است.

آیا در همه بانک های ترکیه می توان حساب باز کرد ؟

برخی بانک های ترکیه هستند که برای ایرانیان و با پاسپورت ایرانی برای شما حساب باز می کنند و مشکلی برای ارتباط با ایرانیان ندارند اما شما برای باز کردن حساب نیاز به کد مالیاتی دارید. و باید در ترکیه کد مالیاتی را دریافت کنید. افتتاح حساب در ترکیه کاملا رایگان می باشد و هزینه ای نیز برای شما به همراه نخواهد داشت.

آیا حساب فقط باید با لیر باشد ؟ یا می توان افتتاح حساب ارزی در ترکیه نیز انجام داد؟

شما می توانید حساب لیری ، یورویی یا دلاری باز کنید اما با توجه به اینکه حساسیت روی اتباع ایرانی به دلیل تحریم ها زیاد است ممکن است برخی بانک ها با شما همکاری نکنند. به همین دلیل باید بانک مناسب برای خود را پیدا کنید. و این را هم باید بدانید که بانک های مختلف ترکیه ای هستند که سود های مختلفی می دهند. این بستگی به مدت زمانی که شما پول را در اختیار بانک قرار می دهید نیز دارد و همچنین مبلغ سپرده شما نیز مهم است.                                   

                                                                                                                                                  

ما می توانیم برای شما باز کردن حساب در ترکیه را انجام دهیم و همچنین مسائل مالیاتی و اداری را نیز برای شما پی گیری کنیم و با کمترین هزینه شما صاحب یک حساب بین المللی می شوید که می توانید با آن حتی خرید اینترنتی نیز انجام دهید. و سیستم بانکداری اینترنتی را نیز می توانیم برای شما راه اندازی کنیم که بتوانید حساب های خود را اینترنتی مدیریت کنید.

اگر رقم بالایی که ما در مقاله اقامت ترکیه راجع به آن به تفصیل صحبت کرده ایم در حساب خود سپرده گذاری کنید با یک تیر چند نشان زده اید و حتی امکان گرفتن تابعیت ترکیه نیز می باشد.

در ضمن اگر به فکر اجاره خانه در ترکیه هستید ، افتتاح حساب در ترکیه و همچنین گردش حساب شما می تواند باعث شود که به راحتی بتوانید تمکن مالی خود را برای اجاره خانه نشان دهید.

از مزیت های افتتاح حساب بانکی در ترکیه می توان به مراوده بی واسطه با یک بانک خارجی ، امنیت بالا با توجه به عدم وجود واسطه و همچنین سرمایه گذاری ارزی در یک جای مطمئن اشاره کرد ، همچنین شما می توانید با تمامی بانک های بین المللی بدون محدودیت معامله کنید و مراوده داشته باشید و در حقیقت تحریم ها را دور بزنید.

                   

 

ما چگونه خدماتی در زمینه افتتاح حساب ارزی در ترکیه می توانیم برای شما انجام دهیم ؟

شما می توانید افتتاح حساب بانکی در ترکیه را به طور تمام و کمال به ما بسپارید و بدون نگرانی از قوانین بلند و بالای ترکیه و دوندگی هایی که برای افتتاح حساب ترکیه نیاز است صاحب یک حساب بانکی در ترکیه شوید.

 

موسسه حقوقی تراست گلوبال با همکاری بسیاری از وکلای مجرب در داخل و خارج از ایران (در کشور ترکیه) به فعالیت می پردازد  و می تواند در خصوص تمامی موارد حقوقی شما ، به شما مشاوره بدهد و همچنین می توانید برای پی گیری تمامی مشکلات قانونی و قضایی خود در کشور ترکیه از این موسسه کمک بخواهید.

 

منبع



تاريخ : شنبه 13 بهمن 1397 | 13:41 | نویسنده : Kusadasi-tour |

 

گورستان سفید چاه که به "گورستان سپید" نیز شهرت دارد، در شهرستان بهشهر، بخش یانه سر، روستای سفید چاه واقع شده که مربوط به دوره تیموریان است و اولین قبرستان مسلمانان در ایران است.
اسم روستای سفیدچاه را گورستان اسرارآمیزش سرزبان ها انداخته. در منطقه گلوگاه بهشهر، تقریبا کسی نیست که چیزی از داستان های شگفت انگیز گورستان تاریخی این روستا نشنیده باشد. مردم گلوگاه از 50 پارچه آبادی دور و اطراف، مرده هایشان را به دوش می گیرند و الله اکبرگویان به سفیدچاه می آورند تا جایی در گورستان این روستا برایشان دست و پا کنند. آنها معتقدند که خاک سفید این روستا نمی گذارد اجساد مردگانشان بپوسد.
گورستان پرطرفدار سفیدچاه روز به روز بزرگ و بزرگ تر می شود و کم کم خانه ها و زمین ها را پس می زند تا برای مردگان جا باز کند. این گورستان به جز خاک سفیدرنگش، یک تفاوت دیگر هم با دیگر گورستان های ایران دارد؛ در بخش تاریخی گورستان، تقریبا تمام سنگ قبر ها بالای سر مزار متوفیان سر پا ایستاده اند. سنگ قبرهایی که هر کدام تابلوی اعلاناتی هستند برای شناساندن شخصیت فرد متوفی.
سرشناس ترین اهالی گورستان روستای سفیدچاه 3 نواده امام موسی بن جعفر(ع) هستند؛ ابراهیم(ع)، منصور(ع) و عبدالرحمان(ع) که از ظلم و جور خلفای مستبد فراری شدند و برای همین در این دیار ماندند. از جمله دیدنی های مقبره این 3 تن، صندوقچه ای چوبی است که اهالی روستا مانند چشم هایشان از آن محافظت می کنن.
برای رفتن به روستای سفیدچاه، باید با قطار، وسیله شخصی یا اتومبیل کرایه ای به بهشهر بروید.
وسیله نقلیه شخصی: از بهشهر به بعد باید به دل جنگل سرسبز بخش «یانه سر» بزنید تا بعد از طی 20 کیلومتر جاده پیچ درپیچ آسفالته، به گلوگاه برسید، بعد از گلوگاه، روستای «نیالا» در مسیرتان قرار می گیرد و بالاخره سفیدچاه در حاشیه جاده از راه خواهد رسید.



تاريخ : شنبه 13 بهمن 1397 | 13:23 | نویسنده : Kusadasi-tour |

کسب و کارهای امروزی بیش از هر زمان دیگر نیازمند ارتباط ایمن و سریع با سامانه‌های پرداخت هستند. ایجاد دسترسی سهل و ساده برای صاحبان کسب و کارها به امکانات گسترده شبکه پرداخت کشور هدفی است که بسیاری از شرکت¬ها و مجموعه¬های اکوسیستم پرداخت دنبال می‌کنند.

ایجاد یک کسب و کار جدید درگیر مشکلات فراوانی است که کسب مجوزهای قانونی و ارتباط با عرضه کنندگان خدمات زیرساختی، بخش مهمی از آن را تشکیل می‌دهند. دسترسی به خدمات شبکه پرداخت کشور،یکی از مهمترین این موارد است که همواره با دشواری انجام شده. 

در این بین حضور اکوسیستم استارتاپی با حمایت مراکز رشد و شتابدهنده¬ها توانسته¬اند با خلاقیت و توان نوآورانه روح تازه¬ای در این عرصه باشند. نوتاپی استارتاپی با حمایت *شتابدهنده فناوری نوتاش* است که راهکاری یافته تا این مشکلات را رفع، مسیر راحت و ایمنی برای دسترسی کسب و کارها به زیرساخت‌های شبکه پرداخت کشور ایجاد کند.

نوتاپی با برخورداری از امکانات شرکت *تجارت الکترونیک پارسیان* (پککو) خدمات ارائه *درگاه‌های پرداخت اینترنتی* را به این کسب و کارها و مشتریان خود عرضه می‌کند. این خدمات که متکی بر بستر فراهم شده توسط یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های تجارت الکترونیک کشور است، راه ورود سهل و سریع را برای متقاضیان فراهم می‌سازد.

با استفاده از خدمات نوتاپی، صاحبان کسب و کارهایی که مایل به فروش محصول یا خدمات خود  به روش عرضه در *فروشگاه‌های اینترنتی* هستند، از امکانات وسیع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پرداخت¬های اینترنتی بهره می¬برند. این خدمات که در بستری ایمن و چابک عرضه می‌شود، در ارزیابی‌های دوره‌ای سامانه‌های نظارتی بانک مرکزی حائز بهترین امتیازات شده و همچنان در فهرست بهترین‌ و ایمن¬ترین خدمات تراکنش‌های مالی الکترونیک کشور قرار دارد.

برخورداری از سامانه پشتیبانی ۲۴ساعته در ۷ روز هفته کارشناسان مجرب، مشتریان نوتاپی را در ادامه مسیر نیز مطمئن می‌سازد. این در حالی است که خدمات درگاه‌های پرداخت اینترنتی نوتاپی رایگان و بدون هیچ کارمزدی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و این کسب و کارها قادر هستند تراکنش‌های مشتریان خود را از هر حسابی در شبکه بانکی کشور دریافت کرده و به هر حسابی که تحت اختیار دارند واریز کنند. 

بی نیازی از پرداخت کارمزد، سرعت و پایداری شبکه، برخورداری از پشتیبانی شبانه¬روزی تنها مزایایی نیست که در اختیار مشتریان نوتاپی قرار دارد. خدمات نوتاپی در واقع ارائه امکانات یک درگاه پرداخت مستقیم است که مبالغ تراکنش‌ها را طبق قوانین شاپرک، ایمن و بدون وقفه به حساب پذیرنده منتقل می‌کند و همه این خدمات در حالی صورت می¬گیرد که فرآیند دریافت، فعال‌سازی و راه¬اندازی درگاه پرداخت در مدت کمتر از  ۲۴ ساعت انجام می‌شود.

نوتاپی خرسند است که در شرایط دشوار اقتصادی کشور امکاناتی را فراهم کرده تا صاحبان کسب و کارها تمرکز اصلی خود را روی جلب مشتری و ارائه بهترین خدمات قرار دهند و با اطمینان کامل از خدمات نوتاپی، تراکنش‌های مالی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون دغدغه مدیریت کنند. نوتاپی نه تنها ارائه کننده درگاه ایمن و سریع و بدون کارمزد تراکنش مالی بلکه بستر تقویت کسب و کارهای مبتنی بر پرداخت در کشور است.



تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1397 | 19:32 | نویسنده : Kusadasi-tour |
.: Weblog Themes By Adroom :.