در این مقاله قصد داریم تا با برخی از لوازم تابلو برق ها آشنا شویم  که در ادامه به آنها اشاره می کنیم :
کانکتور قطعاتی هستند که معمولا برای اتصال بخش‌های مختلف مدارات به کار میروند. ریشه این واژه کلمه Connect به معنای اتصال هست و خود کانکتور یعنی اتصال دهنده. این قطعات معمولا در جا‌هایی که احتمال قطعی وجود داره و یا متمایلیم که به صورتی باشه که بعدا بتونیم اگه یه بخش خراب شد اون رو تعویض کنیم، استفاده میشه. ورودی‌های تغذیه، اتصالات قطعات جانبی و برد‌هایی که نیاز به تعویض دارن از این دست هستند .مجموعه الکتروفابریک به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان و عرضه کننده کانکتورهای برق در ایران با کیفیت بالا در این حضور مشغول فعالیت است .


 لوله برق خرطومی برای عبور سیم برق بر روی دیواره های سازه استفاده می شود.لوله برق خرطومی قابلیت انعطاف پذیری بالایی را دارد و به تمامی زاویه ها خم می شود. جنس این لوله از پلی آمید می باشد و دارای قابلیت اشتعال است.به تناسب حجم سیم های عبوری از درون لوله خرطومی سایز لوله متفاوت است . لوله خرطومی pvc از نظر ظاهری شبیه لوله خرومی معمولی می باشد ولی با روکش پی وی سی پوشانده شده است که این روکش موجب مقاومت لوله در برابر حرارت شده و بخاطرهمین ویژگی لوله خرطومی pvc به لوله خرطومی نسوز معروف شده است. لوله خرطومی pvc نسبت به لوله خرطومی ساده از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و در مسیر های پر پیچ وخم سیم کشی برق در برابر شکنندگی مقاوم است. مقاومت بالا در برابرعوامل بیرونی نظیر ضربه، آتش سوزی ، نور خورشید ، رطوبت ، ساییدگی و خوردگی از دیگر ویژگی های لوله خرطومی pvc می باشد؛ که به همین دلیل در محیط های بیرونی روکار نیز قابل استفاده است.


فنر سیم کشی ابزاریست جهت سهولت رد نمودن سیم و کابل برق از داخل لوله فولادی،لوله pvc و لوله خرطومی که می بایست در ابتدا قسمت فنر دار(سر فنر) را در داخل لوله برق فرستاده و بر انتهای فنر برق نیرو فشار وارد کرده تا کل مسیر را طی کند و پس از رسیدن سر فنر به محل مورد نظر انتهای فنر را به سر سیم وصل کرده و با استفاده از سر فنر سیم را به داخل لوله برق هدایت کنید. پیمانکاران و برقکاران می توانند با مراجعه به سایت الکتروفابریک فنر سیم کشی مناسب را انتخاب نمایند .


برای اتصالات جداشدنی کابل ها، از کابلشو استفاد می شود. انواع کابلشو ، با توجه به سطح مقطع سیم، در سایز های مختلف ساخته می شود. از کابل شو به منظور اتصال هادی کابل به شینه و سایر محل های اتصال یا نگه داری سیم یا کابل برای اتصال به ترمینال استفاده می شود. جنس کابلشو برای کابل های مسی، مس قلع اندود و برای کابل های آلومینیومی از جنس آلومینیوم می باشد. نسل جدید اتصالات کابل، کابلشوهای پیچی هستند و طراخی آنها به گونه ای می باشد که دیگر نیازی به پرس ندارند و به آسانی قابل نصب و بهره برداری می باشند.  این کابلشوها  به علت نوع پوشش خود، برای اتصال یک کابل با هادی مسی یا آلومینیومی به شینه یا سایر تجهیزات مسی یا آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرند.


گلند وسیله‌ای است که از آن برای اتصال کابل به جعبه تقسیم استفاده می‌شود. گلندها به صورت پلاستیکی، پلیمری و فلزی در اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شوند که انتخاب هر گلند بر اساس سطح مقطع کابل مورد نظر صورت می‌پذیرد. طراحی گلند ها به گونه ای می باشد  که پس از ورود کابل به داخل گلند و عبور  از “واشر محافظ کابل”، ضمن آب بندی دستگاه یا تابلو مورد اتصال، در محلی که کابل وارد می شود از آسیب آن توسط بدنه فلزی و تیز بدنه دستگاه متصل شده و یا بخش های ورودی کابل جلوگیری می کند. اگر در اتصالات خود از گلند استفاده نکیم خرابی و پارگی کابل را خواهیم داشت. این آسیب به طور مخصوص در محیط با ارتعاش بالا دیده می شود که  باعث آسیب دیدگی و حتی احتمال پارگی کابل در طولانی می گردد. از گلندها بر روی همه نوع کابل، همچون کابل های قدرت، کنترل، ابزار دقیق، اطلاعات، ارتباطات و... می توان استفاده کرد.


الکتروفابریک نماینده تولید و پخش کلیه لوازم تابلوهای برق صنعتی در ایران این شرکت در سال ۱۳۷۷ تاسیس گردید و تجربه کافی در زمینه ی اتصالات برق صنعتی دارد .

 



تاريخ : سه شنبه 2 شهريور 1400 | 18:42 | نویسنده : Kusadasi-tour |

کیف پول HD چیست؟ تمام آنچه نیاز است بدانید
این نام نوعی نمونه کارها است که در رمزگذاری ارز دیجیتال مرتبط و فعال است ، مانند بیت کوین و اتریوم که به کیف پول HD معروف است و اکنون اکثر کاربران فعال در رمزگذاری ارز از کیف پول HD آگاه هستند. بعداً با خواندن جزئیات بیشتر بیشتر خواهید آموخت.

اما به طور خلاصه ، کیف پول HD یک "جفت کلید جدید" از "جفت کلید اصلی" برای هر معامله رمزگذاری (یک جفت کلید اصلی) ایجاد می کند تا امنیت و امنیت را بهبود بخشد. کلید عمومی و خصوصی). ساختار سلسله مراتبی آن شبیه درخت است ، کلید اصلی "تعریف" جفت کلید است که در سلسله مراتب دنبال می شود.
همانطور که گفته شد ، کیف پول HD یک "جفت کلید جدید" را از "جفت کلید اصلی" برای هر معامله رمزگذاری ایجاد می کند تا امنیت و امنیت را بهبود بخشد. ساختار سلسله مراتبی آن مانند یک درخت است ، با کلید اصلی "تعریف" جفت کلیدهایی که در سلسله مراتب دنبال می شوند. کیف پول های HD از ارزهای مختلفی پشتیبانی می کنند و با یک عبارت بازیابی خاص قابل بازیابی و دسترسی هستند. بیشتر نمونه کارها به صورت سلسله مراتبی تعیین می شوند.

برای مطالعه در مورد کیف پول های کاغذی کلیک کنید.

زمان قبل از کیف پول HD: کیف پول های نامشخص ND
سال ها پیش ، کیف پول های غیر قطعی (ND) یا بیت کوین جفت های کلیدی تصادفی ایجاد کردند که می تواند به عنوان آدرس ها برای دریافت و تغییر استفاده شود. آنها هیچ چیز مشترکی ندارند ، به این معنی که شما باید از هر جفت کلید به صورت جداگانه پشتیبان تهیه کنید و هنگام خرید و فروش رمزنگاری خود ، تمام کلیدهای معامله را پیگیری کنید.

کیف پول های ND از این نظر "غیرقطعی" هستند که هیچ جفت کلید دیگری برای گرفتن جفت کلید وجود ندارد. از اواسط سال 2010 ، این کیف پول ها تا حد زیادی جایگزین کیف پول های HD شده اند.

پیشرفت کیف پول HD
در سال 2012 ، کیف پول های HD با BIP 32 ، پروتکل افزایش بیت کوین که امکان ایجاد ساختار سلسله مراتبی درخت کیف پول را فراهم می کند ، امکان پذیر شد. به سرعت در بین علاقه مندان به ارزهای رمزپایه بسیار محبوب شد و اوراق بهادار بی شماری با این ساختار خیلی زود وارد بازار شد.

کیف پول HD دارای یک جفت کلید اصلی است: یک کلید عمومی (XPUB) و یک کلید خصوصی خصوصی (XPRIV). XPRIV کلیه کلیدهای خصوصی را تولید می کند.


XPUB می تواند موجودی کلیه کلیدهای عمومی موجود در کیف پول را مشاهده کند. این ساختار مشکل ساز کاربران را مجبور به تولید کلیدهای معاملاتی خودشان کرد. برخلاف سلف نامشخص آن ، تمام آدرس های کیف پول HD می توانند از کلید اصلی تولید شوند ، بنابراین نیازی به ذخیره چندین جفت کلید نیست.
در کیف پول HD ، جفت کلید به عنوان یک اساس عمل می کند ، سپس به کلیدهای خصوصی برای ارزهای رمزپایه مختلف - و از آنجا به جفت کلید برای هر معامله منشعب می شود. BIP 44 ، یکی دیگر از پروتکل های بازیابی ، یک ساختار درختی خاص با قابلیت داشتن چندین حساب ایجاد می کند.

برای مطالعه کیف پول الکتروم کلیک کنید.

کیف پول های HD حریم خصوصی بیشتری نسبت به کیف پول های ND ارائه می دهند زیرا جفت کلید برای هر تراکنش به طور خودکار بدست می آید. از آنجا که بیت کوین و بلاک چین های دیگر دفاتر عمومی هستند ، تعادل آدرس دانش عمومی است. با این حال ، چون چندین URL دارید ، دیگران ممکن است ندانند کدام URL ها مربوط به شما هستند و غیره. - به شرطی که XPUB خود را به اشتراک نگذاشته باشید. XPUB شما می تواند تمام مانده های شما را نشان دهد ، بنابراین هرگز نباید به اشتراک گذاشته شود.

علاوه بر حریم خصوصی ، کیف پول های HD از امنیت بیشتری برخوردار هستند زیرا هر معامله در آدرس دیگری دریافت می شود. شخصی برای دسترسی به لیست چند رمزگذاری شما به چندین کلید خصوصی نیاز دارد - به شرطی که XPRIV خود را به اشتراک نگذاشته باشید. و بیشتر کیف پول های HD حتی به اشتراک گذاشتن اطلاعات محرمانه مانند جفت کلید اصلی آنها را غیرممکن می کند.

با این حال ، پیشرفت دیگری در کیف پول های HD BIP 39 بود که به کاربران اجازه می داد جفت کلید اصلی خود را - و از این رو کیف پول های خود - را به عنوان یک عبارت بازیابی نگه دارند. ریکاوری معمولاً یک عبارت 12 ، 18 یا 24 کلمه ای است که اگر به کیف پول خود دسترسی ندارید یا عملکرد خود را از دست داده اید باید از آن پشتیبان تهیه و ذخیره شود.

این عبارت به شما امکان می دهد کیف پول و همه موجودی های مربوطه را از نو بسازید. به همین دلیل ، باید به عنوان یک راز مطلق آفلاین نگه داشته شود. اگر آن را گم کنید - و کیف پول خود را گم کنید یا پین خود را فراموش کنید - پول شما برای همیشه از دست می رود.

 

مرجع : کیف پول اچ دی (HD) چیست؟ هر آنچه باید بدانید



تاريخ : یک شنبه 24 مرداد 1400 | 15:29 | نویسنده : Kusadasi-tour |

با توجه به پیشرفت های عصر جدید و دگرگونی هایی که در ابعاد مختلف زندگی نوع بشر رخ داده است ، بی شک امروزه دیگر اهمیت تبلیغات بر همگان روشن است. از این رو افراد در هر شغل و صنفی همواره در تلاشند تا با پرداختن به این مهم ، به کسب و کار خود رونق داده و آن را بهبود بخشند.

تابلوسازی

تابلویی که برای سردرب فروشگاه یا شرکت شما تهیه و نصب میشود ،شناسنامه کاری شما به حساب می آید. باید حداکثر دقت لازم را داشته باشید که مناسب و هماهنگ با لوگو و نام تجاری و صنف مربوطه شما باشد. تابلو های تبلیغاتی به طور کل شامل تابلوهای حروف برجسته، تابلو لایت باکس،تابلو نئون پلاستیک ،تابلو چلنیوم ،تابلو کامپوزیت ، تابلوساین،حروف برنجی ،حروف برجسته پلاستیکی حروف استیل ،تابلو دیجیتال،حروف فلزی ،تابلو پلکسی   وتابلو فلکسی فیس می باشد.

تابلوسازی

اولین مورد برای داشتن یک تابلو مناسب و زیبا لازم است تابلو متناسب  با نوع حرفه و شغل ،چهارچوبی تعریف شده داشته باشد . از یک موسسه تبلیغاتی ویا یک تابلو ساز در این زمینه راهنمایی بخواهید .در تابلو های محیطی از متنی مختصر و مفید ،کارا و پر اهمیت استفاده کنید .باید دقت داشته باشید موقیعت مکانی مغازه شما رابطه مستقیم با انتخاب متن و تصاویری دارد که در تابلو به کار رفته است.

دومین مورد انتخاب رنگ متناسب و جذاب برای جلب مشتریان است،کمک گرفتن از بهترین رنگ و روانشناسی رنگ ها تاثیر بسیار زیادی در تبلیغات محیطی را دارد ،که میتواند ذهن هر رهگذری را به خوبی درگیر کند ،همیشه به ترکیب رنگ های هم خانواده  دقت کنید. البته بعضی اوقات تابلو ساز نسبت به موقیعت از رنگ های متضاد استفاده می کند که در زمینه علم رنگ مبحثی جدا را دارد. در این زمینه از طراحان با تجربه و تحصیل کرده در زمینه گرافیک مشورت بگیرید. می توانید با استفاده از یک طراح حرفه ای ترکیبی از رنگ های سرد و گرم را ایجاد کنید که باعث نتیجه مطلوب در نتیجه کار تابلوسازی خواهد شد.

سومین مورد  استفاده از نور پردازی و افکت های نوری مناسب  با تابلوسازی که در انواع مختلفی ارائه می شود، است. تابلو های چلنیوم و لایت باکس همانند تابلو های فلکسی فیس از نور پردازی زیباتری بهره میبرند .این تابلو ها که از منبع تغذیه برای تامین روشنایی استفاده می کنند ،دوام بیشتری به بقیه تابلو ها در نور پردازی دارند و زیبایی آنها به مراتب بیشتر از بقیه تابلوها می باشد.

چهارمین مورد حجم دادن به تابلو ها می باشد.  امروزه با پیشرفت صنعت چاپ و صنعت چاپ سه بعدی و ورود آن به صنعت تابلو سازی شاهد ایده های جدید ی در این زمینه می باشیم. تابلو چلنیوم و پلاستیک و انواع فلز نیز با استفاده از دستگاههای پیشرفته و دست هنرمند تابلوساز وارد عرصه جدیدی از زمینه حجیم سازی شده است .

برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت گروه تابلوسازی الماس مراجعه نمایید.

شماره تماس ۰۹۱۴۴۱۱۸۳۳۰



تاريخ : شنبه 10 آبان 1398 | 1:26 | نویسنده : Kusadasi-tour |

به احتمال زیاد شما در خوردرویی که دنده اتوماتیک یا به اصطلاح گیربکس اتوماتیک دارد، سوار شده اید و مشاهده کرده اید که راننده خودرویی که دنده اتوماتیک یا گیربکس اتوماتیک دارد، اقدام به تعویض دنده نمیکند. زیرا در این خودرو ها نیازی به تعویض دنده نیست و تعویض دنده به طور خودکار توسط گیربکس اتوماتیک انجام میگیرد.

آیا میدانید گیربکس اتوماتیک چیست و چگونه به صورت خودکار عمل میکند؟

اگر شما تا به حال پشت فرمان یک ماشین با گیربکس اتوماتیک نشسته باشید، متوجه شده اید که خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک یک پدال کمتر دارند، پدال کلاج!
و این تفاوت بزرگ بین خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک و گیربکس دستی مییباشد.

خودرویی که دارای گیربکس اتوماتیک میباشد یا به اصطلاح دنده اتوماتیک می باشد، نیازی به تعویض دنده ندارد، کافیست شما دنده را در حالت درایو (Drive) قرار دهید و دیگر نیازی به کلاج و تعویض دنده در حین رانندگی نیست.

گیربکس اتوماتیک همراه مبدل گشتاور و گیربکس دستی به همراه کلاج عینا به مانند هم اما به روش کاملا متفاوت عمل میکنند. گیربکس اتوماتیک روش کاملا جالب دارد که در ادامه به بررسی دقیق نحوه عملکرد گیربکس اتوماتیک خواهیم پرداخت.

نحوه کار گیربکس اتوماتیک

در ماشین های بدون گیربکس، حرکت خودرو به نسبت انتقال دور وابسته میباشد. این نسبت انتخابی بوده و به خودرو میتواند با حداکثر سرعت مطلوب حرکت کند. به فرض مثال اگر میخواهید با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کنید، باید با انتقال دور خودرو، مانند دنده سه گیربکس های دستی باشد.

راننده خودرو در زمان رانندگی با گیربکس دستی، نمی تواند تنها از یک دنده استفاده کند، اگر هم صرفا با یک دنده رانندگی کند، شتاب مطلوب در هنگام شروع حرکت نخواهد شد و در سرعت بالا اگر عقربه نشان دهنده دور موتور عدد بالا را نشان دهد، موتور صدای زوزه مانند و شدیدی خواهد داشت که در این حالت خودرو به زودی راهی تعمیرگاه خودرو خواهد شد.

توجه: اگر نیاز به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در یکی از بهترین نمایندگی گیربکس اتوماتیک دارید، میتوانید از متخصصان آندره دهقان کمک بگیرید.

بنابر گفته بالا، دنده های گیربکس ها تاثیر مستقیم در گشتاور موتور دارد و موتور خودرو حرکت خود را با سرعت مناسب ادامه میدهد.
دقیقا مثل جعبه دنده های دستی، وظیفه اصلی گیربکس های اتوماتیک این است که به موتور خودرو با دامنه سرعت محدود اجازه می دهد تا سرعت خروجی با دامنه بیشتری داشته باشد.

اکثر گیربکس های اتوماتیک در دنده سوم نسبت انتقال دور ۱ به ۱ داشته که برای داشتن این نسبت دور خروجی ۱ به ۱ باید دو بخش از سه بخش مجموعه دنده های سیاره قفل باشند. ترتیب قرار گرفتن این دنده ها ساده تر خواهد بود، لیکن دنده های اتوماتیک تاثیر بیشتری در گشتاور موتور خودرو دارد و موتور حرکت خود را با سرعت مناسب ادامه میدهد.

گیربکس دستی با درگیر و آزاد کردن دنده های مختلف به شفت خروجی نسبت انتقال دورهای مختلفی ایجاد میکند درحالی که گیربکس اتوماتیک با همان مجموعه از دنده ها، همه نسبت انتقال دورهای مختلف را میدهد که این وظیفه بر عهده مجموعه دنده های سیاره ای در گیربکس های اتوماتیک میباشد و این تفاوت اصلی بین گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک میباشد.

وقتی گیربکس اتوماتیک را بررسی و به داخل آن نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که مجموعه ای بزرگ از اجزای مختلف را در محیط تقریبا کوچک قرار داده شده اند.

اجزای درونی گیربکس اتوماتیک

مجموعه دنده های سیاره ای
مجموعه ای از باندها که وظیفه قفل کردن اجزای مختلف مجموعه دنده ها انجام میدهد.
سه صفحه کلاچ که وظیفه قفل کردن قسمت های دیگر مجموعه دنده ها را انجام میدهد.
یک سیستم هیدرولیک که وظیفه کنترل کلاچ ها و باندها را بر عهده دارد.
یک پمپ دنده ای بزرگ که باعث حرکت روغن در اطراف گیربکس میباشد.

دنده های سیاره ای

اما مجموعه دنده های سیاره ای چیست؟
مجموعه دنده های سیاره ای به نوعی قلب گیربکس های اتوماتیک هستند و وظیفه ایجاد همه نسبت های انتقال دور قابل تولید در گیربکس اتوماتیک میباشد و اجزای دیگر موجود در گیربکس به مجموعه دنده های سیاره ای در انجام این کار، کمک میکنند.

در دنده یک، دنده خورشیدی کوچک توسط توربین تورک کانورتور در جهت عقربه های ساعت چرخانده میشود در عین حال کلاچ یک طرفه که فقط در جهت عقربه های ساعت حرکت میکند، حامل سیاره ای را که در تلاش است تا در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخد، نگه میدارد. لازم به توضیح است که دنده کوچک ۳۰ دندانه دارد و دنده رینگی ۷۲ دندانه دارد.

در دنده دو، گیربکس برخی از قسمت ها را با هم هماهنگ میکند تا نسبت انتقال دور مورد نیاز برای دنده دو فراهم شود. آن مانند دو مجموعه دنده سیاره ای کار میکند که توسط یک حامل سیاره ای مشترک به یکدیگر متصل شده اند.

ابتدا حامل سیاره ای ، دنده خورشیدی بزرگ را به عنوان دنده رینگی مورد انتخاب میکند، بنابراین مرحله اول، با خورشیدی حامل سیاره ای که همان دنده خورشیدی کوچکتر و دنده رینگی یا دنده خورشیدی بزرگتری، همراه است.

در هر دور چرخش دنده خورشیدی کوچک، حامل سیاره ای ۲٫۲ بار میچرخد و در مرحله دو حامل سیاره ای همانند ورودی برای مجموعه سیاره ای دوم کار میکند.

جهت کاهش دور دنده دوم، مرحله اول در مرحله دوم ضرب شده (۰٫۶۷ * ۲٫۲) تا به نسبت دور کاهشی ۱ به ۱٫۴۷ رسیده باشیم. احتمالا صدای اذیت کننده ای هم ایجاد کند، اما فرایند طبیعی و عادی میباشد.

در دنده سه نیز بیشتر گیربکس های اتوماتیک، نسبت انتقال دور ۱ به ۱ را دارا میباشند که برای ایجاد نسبت دور خروجی ۱ به ۱ باید دو بخش از سه بخش مجموعه دنده های سیاره ای با درگیر شدن کلاج دنده خورشیدی با توربین، قفل شوند. ترتیب قرار گرفتن دنده ها بدین شکل ساده تر خواهد بود.

بطور کلی نحوه کار گیربکس اتوماتیک بدین شکل خواهد بود که سعی کردیم در این مقاله بطور مختصر در این مورد توضیحی ارایه دهیم.

اما وضعیت های مختلف گیربکس اتوماتیک که استفاده میشود، در زیر آورده شده است. همانطور که میدانید گیربکس اتوماتیک بر مبنای شرایط خروجی جعبه دنده و انتخاب وضعیت حرکت، توسط راننده خودرو عمل میکند.

حالت های مختلف دنده در گیربکس اتوماتیک

۱. وضعیت P یا وضعیت پارک :

در این وضعیت اهرم پارک در داخل گیربکس درگیر می شود و هیچ دوری از شفت خروجی جعبه دنده خارج نمی شود و لذا یک حالت ترمزی مانندی برای خودرو ایجاد می کند.

۲. وضعیت R:

در این وضعیت از کار گیربکس اتوماتیک ،دور خروجی عکس شده و جعبه دنده در جهت عقب حرکت خواهد کرد .

۳. وضعیت N یا وضعیت خلاص:

در این وضعیت تمام قطعات گیربکس آزاد هستند و تحت هیچ نیروی دیگری قرار ندارند لیکن گیربکس در حالت کاملاً آزاد یا خلاصی کار می کند.

۴. وضعیت L (دستی):

در این وضعیت که در گیربکس های مختلف می تواند بین ۱ تا ۳ دنده تعبیه شده باشد، امکان حرکت معمولی شبیه گیربکس دستی برای راننده ایجاد می شود و عمل تعویض دنده فقط از طریق تعویض دستی توسط راننده انجام می گیرد. این حالت جعبه دنده معمولا در بالا رفتن از سربالایی و یا پایین آمدن از سراشیبی مورد استفاده قرار میگیرد. دلیل اینکار کم و زیاد شدن اجباری دور موتور در حالت D یا اتوماتیک میباشد که کنترل خورو در این حالت برای راننده سخت خواهد شد.

۵. وضعیت دنده S:

در بعضی از گیربکس های قدیمی نظیر هیدروماتیک (Hydromatic) و جعبه دنده های جدید نظیر AL4 که روی خودرو های پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۶ نصب شده است، وضعیت فوق وجود دارد. با انتخاب دنده S، سرعت خروجی گیربکس به طور لحظه ای افزایش پیدا می کند.

۶. وضعیت D :

در این وضعیت راننده می تواند بدون استفاده از کلاچ مکانیکی، دنده را عوض کند. در این گیربکس ها تعویض اتوماتیک دنده، وابسته به شرایط کاری گیربکس می باشد.

در گیربکس های اتوماتیک قدیم : گاورنر روی شفت خروجی گیربکس قرار می گیرد و بنا به شرایط خروجی گیربکس عمل تعویض دنده انجام می شود .

گیربکس اتوماتیک می تواند بین یک یا چند دنده حالت اتوماتیک داشته باشند که با انتخاب دکمه D یا قرار دادن دسته دنده در حالت D روی کنسول دنده، حالت تعویض بصورت خودکار انجام می گیرد .

۷. وضعیت *:

در این وضعیت از گیربکس اتوماتیک برای استفاده در شرایط خاص جاده های شنی، یخی و لغزنده استفاده می شود، و با استفاده از این حالت می توانید با افزایش گشتاور خروجی ،کنترل بهتری بر روی خودرو داشته باشیم.



تاريخ : جمعه 10 مهر 1398 | 17:23 | نویسنده : Kusadasi-tour |

مهم ترین فعالیت های شرکت آتیه انرژی تلاش در زمینه تصفیه آب و تصفیه فاضلاب عبارت است از:
۱_ساخت دستگاه آب شیرین کن برای کارخانجات و صنایعی که نیاز به آب سبک دارند .
آب شیرین کن آتیه انرژی قابلیت تصفیه آب روزانه از ۵ متر مکعب تا ۱۰ هزار متر مکعب را دارد و بستگی به کیفیت قطعات قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی آتیه انرژی هم متفاوت میباشد.

 

تجربه ثابت کرده است که هرچقدر از قطعات با کیفیت در ساخت آب شیرین کن استفاده کنیم استهلاک و خرابی های دستگاه را به حداقل میرسانیم.

نکته مهم طراحی آب شیرین کن

نکته خیلی مهم در طراحی آب شیرین کن آتیه انرژی در دست داشتن آنالیز کامل آب و طراحی دقیق آب شیرین کن میباشد.
نظر به این که چاهای مناطق کشور باهم متفاوت هستند لذا هرچه آنالیز دقیق در دسترس باشد طراحی هم بهتر و دقیق تر است.

پارامتر های تاثیر گذار بر روی عملکرد ممبران

یک سری پارامتر ها میتواند در عملکرد ممبران تاثیر گذار باشد
این پارامتر ها در صورتی که از حد مجاز بیشتر باشد میتواند تاثیر منفی و مستقیمی بر روی ممبران ‌داشته باشد.


به عنوان مثال عوامل کدورت آب، سیلیس آب، آلودگی میکروبی آب اگر بالا باشد ابتدا باید در مرحله پیش تصفیه حذف شوند سپس اجازه بدهیم آب وارد ممبران بشود .
کارشناسان شرکت آتیه انرژی تلاش بر اساس آنالیز دستگاه های لازم را طراحی میکنند سپس شروع به ساخت دستگاه تصفیه آب مینمایند.
۲_تامین مواد مصرفی دستگاه تصفیه آب نیز از دیگر فعالیت های آتیه انرژی میباشد.
ارائه آنتی اسکالانت های مرغوب برای پیشگری از ایجاد رسوب روی ممبران.
هرچقدر کیفیت آنتی اسکالانت بهتر باشد رسوب روی سطح ممبران تصفیه آب صنعتی ایجاد نمیشود و عملکر بهتری دارد .
ارائه فیلتر جامبو با کیفیت عالی.

مواد مصرفی دیگر دستگاه آب شیرین کن آتیه انرژی شامل ممبران های دستگاه اسمز معکوس متابی سولفید سدیم. لامپ یو وی . دستگاه کلر زن و....

ساخت سیستم uf برای حذف آلودگی میکروبی و کدورت .
تصفیه مطلق آب و تولید آب بدون یون

ساخت سختی گیر تبادل یونی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

سختی گیر رزینی هم با مخازن فلزی ساخته میشود و هم با مخازن فایبر گلاس.
کار سختی گیر رزینی این است که سختی آب را میگیرد و قابل استفاده در سیستم های تاسیساتی است.

ساخت رسوب زدای الکترونیکی وسختی گیر مغناطیسی آتیه انرژی

رسوب معضل ۲۰۰ ساله مهندسین مکانیک میباشد که ما این افتخار را داریم که توسط این سختی گیر ها مشکلات ایجاد شده توسط رسوب را در خصوص اتلاف انرژی را به حداقل ممکن برسانیم

رسوب زدای الکترونیکی در چند نقطه از موتور خانه نصب میشود و با ایجاد یک میدان مغناطیسی خاصیت چسبندگی رسوب را میگیرد و با توجه به این که حلالیت آب بالا میرود کمک میکند تا رسوبات از قبل تشکیل شده هم از بین برود.

از دیگر فعالیت های شرکت آتبه انرژی تلاش ،مشاوره و طراحی ساخت سیستم های تصفیه فاضلاب صنعتی ، شهری و بهداشتی می باشد که با توجه به اینکه کشور ما روی خط کم آبی قرار دارد می توانیم با تصفیه فاضلاب و بازچرخوانی مجدد به ابتدای مسیر برای مصارف کشاورزی و صنعتی استفاده نماییم.

سوپر جاذب

سوپر جاذب از محصولاتی هست که برای استفاده در کشاورزی در نقاط کم آب مانند کشور ما بسیار مناسب است سوپر جاذب کشاورزی که به هیدروژل نیر معروف است با ذخیره سازی اب و اصلاح خاک باعث افزایش تولید خواهد شد

کلام آخر آتیه انرژی

آتیه انرژی از شما دوستان عزیز در خواست دارد که محصولات این شرکت مخصوصا آب شیرین کن آتیه انرژی را با رقیبان قدرتمند ما مقایسه کنید.



تاريخ : شنبه 27 مهر 1398 | 13:4 | نویسنده : Kusadasi-tour |

دانلود Odin نسخه جدید برنامه ادین برای کامپیوتر

برنامه ادین (Odin) معتبرترین و معروف‌ترین نرم افزار فلش بر روی تبلت و گوشی های برند سامسونگ است. اگر دستگاه برند سامسونگ دارید و قصد فلش رام رسمی یا هر پکیجی با فرمت tar یا md5 مانند ریکاوری، فایل روت را بر روی آن داشتید حتما سر و کارتان به ادین خورده است. در این پست اندرویدزوم قصد معرفی قابیلتهای کلیدی این برنامه دارد میتوانید از انتهای صفحه اقدام به دانلود Odin با لینک مستقیم بکنید.

مهمترین قابلیت‌های برنامه Odin

ازجمله کاربردی ترین ویژگی های نرم افزار اودین میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

فلش رام رسمی
بیشترین کاربرد نرم افزار ادین برای فلش رام های رسمی با فرمت md5 میباشد. اگر دیوایس شما دچار مشکلات نرم افزاری مانند مصرف زیاد باتری، هنگ کردن، کند شدن و یا عدم کارکرد صحیح برخی از قسمتهاست بهترین روش فلش رام مخصوص مدل گوشی یا تبلت خود است.

برای این کار در باکس وسط صفحه‌ی بخش رام رسمی مدل دیوایس خود را سرچ کنید و پست مربوطه آنرا دنبال کنید.

فلش ریکاوری
فایل ریکاوری را در دیوایسهای سامسونگی نیز باید با ادین فلش بزنید.

فلش فایل روت

فلش فایل روت مخصوص مدل دستگاه خود از جمله بهترین روش های روت گوشی یا تبلت برند سامسونگ است.

فلش کرنل

به هسته اصلی و موتور سیستم عامل اندروید کرنل گویند. فلش کرنل به منظور تغییرات اساسی در گوشی یا تبلت اندرویدی صورت میگیرد. که شما میتوانید فایل مخصوص برای دستگاه برند سامسونگ خود با نرم افزار Odin فلش بزنید.

توجه : برای نصب رام با اندروید ۴ از نسخه ۳.۰۹ ، اندروید ۵ ۶ و ۷ از نسخه ۳.۱۳.۱ استفاده کنید.

توجه : در اندروید 8 و 9 از نسخه 3.13.3 استفاده نمایید.

توجه : در نسخه لینوکس لازم است قبل از نصب برنامه جاوا را نصب کرده باشید.
برنامه ادین فلشر سامسونگ odin



تاريخ : شنبه 27 مهر 1398 | 13:4 | نویسنده : Kusadasi-tour |

وی پی ان چیست در پاسخ به این پرسش می توان اینگونه گفت که در واقع تمامی ارتباطات بین کامپیوتر شما و سروری که از آن سرویس میگیرید از طریق تعدادی بسته اطلاعاتی جا به جا می شود وقتی دسترسی به سایتی محدود می شود در واقع ارتباط شما با سرور محدود شده برای دور زدن این محدودیت می توان اول درخواست از کامپیوتر شما به یک سرور منتقل کرد و سپس از طریق آن سرور در خواست شما به مقصد ارسال گردد وی پی ان دقیقا همین کار را برای شما انجام می دهد به چه دلایلی از وی پی ان استفاده می کنند خرید فیلتر شکن پارت وی پی ان دسترسی ازاد به اطلاعات درسته که دسترسی به فضای باز اطلاعاتی برای همه افراد مهمه و بعضی از افراد مجبور به دسترسی به این فضا ها هستن مثلا روزنامه نگاران کشورهایی که در آن ها دسترسی به فضای باز اطلاعاتی ممکن نیست با استفاده از خرید vpn و یا بقول معروف خرید فیلتر شکن می توان این محدودیت را دور زد و یا مثلا همانطور که خودتان بر این مسئله واقف هستید از طریق شبکه های اجتماعی میتوان به راحتی کسب درامد کرد ولی بعضی از مهم ترین ان ها محدود می شود و تنها راه چاره خرید vpnاست امنیت در فضای مجازی یکی از دلایل خرید وی پی ان حفظ حریم خصوصی است به همین ترتیب برای تلفن های همراه نوت بوک تبلت و سایر دستگاه ها به محض استفاده از اینترنت عمومی می توان به راحتی اطلاعات فرد را یافت با خرید فیلترشکن شما می توانید از یک روش رمز نگاری شده و ایمن بدون شناسایی شدن به فعالیت های خود در فضای مجازی بپردازید



تاريخ : پنج شنبه 25 مهر 1398 | 20:41 | نویسنده : Kusadasi-tour |

در سیستم های جدید شرکت سامسونگ امکانات خوبی ارائه شده است که از جمله می توان به تماشای فیلم و عکس های درون سیستم کامپیوتر بر روی تلویزیون سامسونگ بصورت بی سیم اشاره کرد. همچنین استفاده از دستیار صوتی در تلویزیون های مدل جدید سامسونگ 2019 محقق شده است. قبل از سامسونگ، اپل موفق به رونمایی از ویژگی Airpaly ( تماشای محتوای کامپیوتر برروی تلویزیون ) شده بود. هر چند سامسونگ در نظر دارد تا سیستمهای قوی تر را ارائه دهد.

 

 

با توجه به اینکه تا به امروز برای اینکه بتوانید سرویس های اپل را بر روی تلویزیون هایتان پیاده کنید، مجبور به خرید تلویزیون اپل بودید اما سامسونگ اعلام کرده است که در تلویزیون های ارائه شده در سال 2019 سرویس آیتونز موویز، آیتونز تی وی و همچنین ایرپلی 2 قرار داده شده است.

در واقع سامسونگ اعلام کرده است که از این پس کاربران می توانند از راه دور به محتوای کامپیوتر خود دسترسی داشته باشند و آن را مدیریت کنند. کاربران تلویزیون های سامسونگ می توانند با وصل یک کیبرد به تلویزیون، کامپیوتر خود را بر روی صفحه نمایشی بزرگ مشاهده و لذت ببرند.

این قابلیت که ریموت اکسس نام دارد با همکاری VMWare و سامسونگ برقرار شده است. جالب توجه خواهد بود که بدانید برای استفاده از این امکان نیازی به داشتن هیچ کابلی نخواهید داشت. همچنین یکی از مدیران ارشد تیم سامسونگ عنوان کرده است که این همکاری برای بهتر کردن رابطه با ریموت اکسس در آینده نیز ادامه دار خواهد بود.

با توجه به اینکه سیستم های تلویزیونی سامسونگ در حال حاضر از دستیار صوتی بیکسبی بهره می برد و کاربران را راضی نکرده است؛ گفتنی است که مدیران سامسونگ در سال 2019 به تلویزیون هایشان امکان گوگل اسیستنت اضافه خواهند کرد. ضمن اینکه از قابلیت هایی که در سال 2019 بر روی تلویزیون های سامسونگ اضافه خواهد شد، تنظیم صدای خروجی متناسب با محیط پیرامون خواهد بود.

خرید از بانه را هم اکنون از فروشگاه اینترنتی میهن کالا تجربه کنید و کالا مد نظر خود را به راحتی و با پایین ترین قیمت ممکن تهیه نمایید، برندها و مدل های مختلف را با هم مقایسه کرده و نهایتا کالای مد نظر خود را با خرید از بانه ، درب منزل خود تحویل بگیرید.



تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1398 | 1:50 | نویسنده : Kusadasi-tour |

 

مروری کلی بر مراکز تجاری و پاساژهای بانه

مراکز خرید در شهرستان بانه ( baneh ) بسیار زیادند که هر کدام مملو از مغازه ها و اجناس متفاوت هستند. برخی از این پاساژها مختص به محصولی خاص هستند، مثلا فقط لوازم خانگی ، فقط موبابل ، فقط پارچه هستند و برخی نیز همه ی اجناس و کالا را با هم دارند که شما با حضور در این اماکن می توانید همه ی کالاها های مورد نیازتان را خریداری نمایید. تعداد پاساژهای بانه حدود 150 عدد هستند که شما می توانید با حضور در آنها به خرید تلویزیون و خرید انواع لوازم خانگی با قیمت مناسب بپردازید.

خرید کالای اصلی از مراکز تجاری شهر بانه
خرید از بانه را از این پس و با دانستن این اطلاعات با خیال راحت تری انجام دهید!. در شهرستان بانه حدود 90 درصد مغازه دارها با دریافت مجوز کسب فعالیت می کنند که از این تعداد بیش از 80 درصدشان مالیات را به صورت کامل پرداخت خواهند کرد. واحد های تجاری و مراکز خرید نیز مالیات و عوارض شهرداری را بر طبق مبلغ مقرر شده می پردازند. امنیت در سطح شهر بانه به صورت کامل برقرار است و شما می توانید به راحتی از جاده های این شهرستان عبور کنید و به بانه برسید. البته این امنیت بالا در سطح شهرستان بانه نیز به صورت کامل برقرار است تا حدی که بسیاری از مسافران این شهر، شب را تا صبح در چادر سپری می کنند بدون اینکه هیچ مشکلی از لحاظ امنیت ایجاد گردد. البته امکان فراونی برای اسکان مسافران شهر بانه در نظر گرفته شده است که شما می توانید هر یک از آنها را برای سکونت انتخاب نمایید. در این شهر فروشگاه های اینترنتی فراوانی نیز مشغول فعالیت اند که شما بدون نیاز به سفر هم می توانید از طریق آنها نسبت به خرید کالا با کیفیت اقدام نمایید. برای نمونه فروشگاه اینترنتی میهن کالا یکی از موارد موجود است که کالای اصل و با کیفیت عالی را در اختیارتان قرار می دهد، قیمت این کالاها در کنار کیفیت عالی بسیار مناسب می باشد.

کالای با کیفیت و ارزان را از بانه بخرید!

این سوال مطرح می شود که دلیل ارزان بودن کالا در شهر بانه چیست؟ بیساری دلیل این امر را چینی و نا اصل بودن کالاهای موجود می دانند. اما این مطلب به راحتی رد می شود زیرا شما در این شهر تجاری با برندهای مطرحی همچون ال جی ، سامسونگ، بوش ، هیتاچی ، سونی ، فیلیپس ، توشیبا ، گری ، جنرال ، اجنرال و … موجه می شوید و کالاهایی تولید شده در کشورهای ترکیه ، مالزی ، ژاپن ، آلمان ، کره ، چین و … در این مراکز تجاری یافت می شوند. در این شهرستان و برای بسیاری از کالاها حق گمرک پرداخت نمی شود و در کنار آن مغازه دار های بانه ای نیز قیمت مناسبی را بر روی کالاهایشان قرار می دهد و میزان دریافت سود حاصله را به حدی کاهش می دهند که هم خودشان و هم مشتریان از قیمت لوازم خانگی و سایر اجناس راضی باشند؛ این امر به کمی در سایر شهرهای مرزی به چشم می خورد. البته این اخطار را هم در نظر داشته باشید که هنگام خرید توجه و دقت بالاتری به خرج دهید تا مثل موارد معدود دیده شده در این منطقه کالای بدل را به جای کالای اصلی خریداری نکنید؛ نکته مهم دیگر در هنگام خرید اصل بودن برخی از کالاها ساخت چین است که کیفیت بالای این محصولات برای بسیاری از افراد و مشتریان ثابت شده است. اگر در زمینه ی اصل بودن کالا تخصص ندارید خرید لوازم خانگی با کیفیت را به فروشگاه اینترنتی میهن کالا بسپارید، این فروشگاه اینترنتی با تضمین اصالت کالا، محصول مورد نظرتان را درب منزل به شما تحویل خواهد داد و دریافت وجه نیز درب منزل صورت خواهد پذیرفت.

مجتمع تجاری بانه

کالاهایی که می توان از بانه خرید کرد

خرید از بانه برای بسیاری از افراد تجربه ی دلنشینی است که می خواهند این تجربه را برای چندین بار تکرار نمایند. خرید کولر گازی و همچنین خرید تلویزیون از این شهر بیشترین آوازه را نسبت به سایر اجناس از این شهر دارد. البته خرید سینما خانگی ، ساندبار ، یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، جارو برقی ، بخار شوی ، انواع لوازم پخت و پز ، ظروف و قابلمه ، انواع پوشاک ، کفش و مجموعه ای بیکران از خواسته هایتان در این شهر امکان پذیر است. تمامی این اجناس با کیفیت بالا و اصلی موجودند و با کمی گردش در میان مجتمع های تجاری شهرستان بانه امکان پذیر است. البته اکثر مدل ها در فروشگاه اینترنتی میهن کالا نیز موجودند که قیمت مناسب و پایین را دارند و شما می توانید با اطمینان بیشتر و تضمین 100% اصالت این کالا ها را خریداری نمایید. شهر بانه کالا های متنوع و رنگارنگی دارد که به ور حتم با کمی جستجو می توانید به همه ی خواسته هایتان برسید و در کنار لذت از تفریح و سفر، لذت خرید را نیز تجربه نمایید.

شهر بانه از دید آمار و ارقام

شهر تجاری بانه را اکثر افراد می شناسند، ایرانیان فراوانی به این گوهر موجود در غرب کشور آمده اند و از طبیعت زیبا و بکر آن دیدن کرده اند. حتی افرادی از سایر نقاط جهان با این شهر کوچک آشنایی دارند و شهر بانه را به عنوان شهر تجاری می شناسند. برای ورود به این شهر لازم است از جاده های کوهستانی گذر کنید که هر متر از آن پر از زیبایی و جذابیت وصف ناپذیر است. این شهر که در موقعیت جغرافیایی در45 درجه و53 دقیقه طول شرقی و 35 درجه و 59 دقیقه عرض شمالی و در ارتفاع 1540 متر ارتفاع از سطح دریا قرار دارد، دارای مساحتی معادل 1453.9 کیلومتر می باشد. این مساحت و اطلاعات عددی مربوط به سال 1375 هستند. راه های ارتباطی که به شهرستان بانه ختم می شوند به دلیل مرزی بودن این شهر به نسبت سایر شهرها کمتراند، اما تمامی آنها جذابیت ها و زیبایی های خاص خودشان را دارند؛ البته توصیه می شود به دلیل کوهستانی بودن منطقه رانندگی را با احتیاط بیشتری انجام دهید. جاده ی بانه – سقز به مسافت 60 کیلومتر می باشد. جاده ی بانه سردشت دارای مسافت 60 کیلومتر است و با طی مسافت 160 کیلومتر از مریوان به بانه خواهید رسید. منطقه ی جنوبی و غربی شهرستان بانه مرز این شهرستان با کشور عراق می باشد. فاصله ی مرکز این شهرتان با مرکز استان کردستان 270 کیلومتر است.

بانه، شهری بر فراز کوه ها

شهرستان بانه

پس از رسیدن به شهر کوهستانی و تجاری بانه با خلق صحنه هایی زیبا از کوه ها مواجه خواهید شد کوه هایی سر به فلک کشیده که سرشار از درخت اند و سرسبزی را به این کوه ها بخشیده اند و این شهر را در آغوش خود گرفته اند. معروف ترین کوه شهرستان بانه ، کوه آربباست که دارای ارتفاعی معادل 2220 متر از سطح دریا می باشد، این کوه که جلوه ی خاصی به بانه بخشیده است در قسمت جنوبی این شهرستان واقع شده است. کوه های بابوس، دوزین، گاکر، سورکیو، کوته رش، حوتاش ، دشته تال، سبدلو ، رشه قلات و … از دیگر ارتفاعات این منطقه اند که از 2380 تا 229 متر از سطح دریا ارتفاع دارند. آب های روان و طبیعی بانه
رودخانه هایی که در شهرستان بانه قرار گرفته اند این منطقه را به شهرستانی با میزان آب مناسب تبدیل کرده اند. این رودخانه ها بانه را در محاصره ی خود گرفته اند و به بانه سرسبزی بخشیده اند. پر آب ترین و معروف ترین رودخانه های این منطقه شامل رودخانه ی بلوار سلیمان بگ، بوین، رودخانه ی داخل شهر، رودخانه نمشیر، رودخانه ی شوی ، تاژه بان، چومان، نیروان و … می باشند. این رودخانه ها سبب شده اند شهر تجاری بانه به شهر سرسبز و زیبا و با طبیعتی عالی تبدیل کرده است.

صنایع دستی و زیبایی آنها

با این لباس های محلی شهرستان بانه، افراد خوش تیپ تر خواهند شد. شال « رانک و چوغه » که از هنرهای دستی خاص آرمرده است با مرغوب ترین و زیباترین حالتش در این شهرستان تولید می شود. کلاش « گیوه » نیز در کنار شال تناسب دارد و مخصوص کفش مردان است. البته صنعت تفنگ سازی نیز قبل از جنگ جهانی اول در شهرستان بانه (fhki) رواج داشته است که پیشرفت ایی نیز در این زمینه داشته اند.

دیدنی های شهر تجاری تفریحی بانه

شهر تجاری بانه بیش از یک شهر تجاری است و شما می توانید با حضور در این شهرستان، از طبیعت زیبای این منطقه و آثار قدیمی آن دیدن نمایید. طبیعت زیبای این شهرستان از جاده ی منتهی به آن شروع می شود و در سطح شهر و اطراف آن نیز ادامه می یابد. مکان های تفریحی موجود در شهر تجاری بانه بسیار زیادند، مکان های پرورش ماهی و کباب ماهی تعداد زیادی را به خود اختصاص داده اند که شما می توانید یکی از این اماکن را انتخاب نمایید. روستاهای نجنه، مجسه، سونج و … برترین کباب ماهی ها را دارند. پارک های دکانان و پیرمرااد که در ارتفاعات شهر بانه واقع شده اند علاوه بر ایجاد سرگرمی برایتان، این شهر را زیر پایتان می گذارند و زیبایی های بخش داخلی شهر را در مقابل چشمانتان خواهند گذاشت؛ این پارک ها در جوار کوه آرببا و در دامنه ی این کوه مرتفع قرار گرفته اند. اگر از طریق راه شهر سقز به بانه بیایید ، 10 کیلومتر مانده به ورودی شهر سد بانه را می بینید که اندازه ای نسبتاً بزرگ دارد و برای چند لحظه ای توقف در کنار آن و دیدن این منظره ی طبیعی خالی از لطف نخواهد بود. صحبت از بانه و بررسی این شهر زیبا و تجاری به این مطلب کوتاه ختم نمی شود، اما می توان این نتیجه را گرفت که خرید از bane و سفر به این شهر پر جاذبه خاطرات فراوان و دلچسبی را برایتان رقم خواهد زد که مرور هر کدام از آنها حالتان را خوش خواهد کرد و انرژی بالایی به شما منتقل می کند.

بانه در GOOGLE MAP



تاريخ : پنج شنبه 3 مرداد 1398 | 1:25 | نویسنده : Kusadasi-tour |

علت پیشرفت دبی

علت پیشرفت دبی چیست؟

در این مقاله می خواهیم به علت پیشرفت دبی بپردازیم. از دهه 1770 تا اواخر دهه 1930،

صنعت مروارید منبع اصلی درآمد در کشورهای مرزی بود که امروزه امارات متحده عربی

را تشکیل می دهد. غواصی مروارید برای ساکنین روستاها، ماهیگیری در خلیج فارس

شروع به فروپاشی آنها در تجارت بوده است، اما این موضوع آنها

را برای چیزی که خیلی زودتر ساخته شد ،آماده کرد.

کم کم حرکت هایی  خلاف تجارت نفت، منجر به افزایش گردشگری شد و

در نهایت ساخت شهری که امروز می بینیم و می دانیم انجام شد.

برای مشاهده تور دبی به سایت گشت نوید مراجعه کنید

در اواخر قرن بیستم، دبی یک بندر موفق بود. سوک (بازاری برای اعراب)

در کنار رودخانه دیرا قرار داشت که از بزرگترین ها بود و دارای  350 مغازه بود

و تعداد زیادی از بازدید کنندگان و بازرگانان در آنجا رفت و آمد داشتند.

در دهه 1930، جمعیت دبی حدود 20،000 بود که یک چهارم آنها مهاجران بودند.

در در 1950 رودخانه کم آب شده و علت این خشک شدن چیزی نبود جز ،

تردد بیش از اندازه ی کشتی هایی که از این نهر رد میشدند. شیخ رشید بن سعید آل مکتوم

که از آخرین حاکم های آن زمان بود تصمیم گرفت تا آبراهی را از بین ببرد.

این پروژه که در آن زمان کاملا رویایی و بلند پروازانه بود ، بسیار پر هزینه محاسبه می شد.

این تصمیم باعث افزایش حجم حمل و نقل در دبی می شد و در نهایت ،

موقعیت دبی را به عنوان یک مرکز اصلی بازرگانی و صادرات مجدد، تقویت می کرد.

هنگامی که نفت در سال 1966 کشف شد، شیخ رشید از

درآمدهای نفتی برای تحکیم توسعه زیرساخت در دبی استفاده کرد.

ساخت مدارس، بیمارستان ها، جاده ها، یک شبکه ارتباطات مدرن ... آغاز شد

و سرعت پیشرفت بسیار فوق العاده بود.

یک بندر جدید و ساختمان ترمینال در فرودگاه بین المللی دبی ساخته شده.  

با فرمتی از باند هایی  که می تواند هر نوع هواپیما را جا به جا کند، اجرا شد .

بزرگترین بنادر جهان در دبی در جبل علی ساخته شد و یک منطقه آزاد در اطراف بندر ایجاد شد.
فرمول توسعه دبی که برای همه به چشم می آمد نتیجه ی  رهبری درست،

زیرساخت هایی با کیفیت بالا، محیط زیست مناسب،

مالیات بر درآمد شخصی و شرکت و حتی مالیات برای واردات کم بود .

و در نتیجه دبی  را به سرعت به یک مرکز تجاری و گردشگری در منطقه

تبدیل کرد که از مصر تا هند و آفریقای جنوبی ، به آنچه که اکنون کشور مستقل

و مشترک المنافع نامیده می شود، تبدیل کرده است.

از دهه 1960، شیخ زاید بن سلطان النهیان و سپس حاکم ابوظبی و

شیخ رشید بن سعید آل مکتوم ، رویای یک ساخت امارات در منطقه را در

سر داشتند و در آخر رویاهای آنها در سال 1971 هنگامی که دبی، ابوظبی،

شارجه، عجمان، ام ال کوئین، فجیره و (در سال 1972) رأس الخیمه بهم پیوستند و

برای ایجاد امارات متحده عربی با هم متحد شدند.

توسط شیخ زاید ، نخستین رئیس جمهور این کشور، امارات متحده عربی به یکی از

ثروتمندترین کشورهای جهان تبدیل شده است و تولید ناخالص داخلی سرانه آن بیش از 17000 دلار در سال است.

در دهه 1980 و اوایل دهه 1990 دبی تصمیم خود را به عنوان یک مقصد مهم گردشگری

با کیفیت بین المللی به تصویب رساند. سرمایه گذاری در زیرساخت های گردشگری

در طول سال ها به  درستی پرداخت شد.

دبی اکنون یک شهر است که دارای هتل های بی نظیر، معماری قابل توجه و سرگرمی

های معروف و جهانی و همچنین رویدادهای ورزشی است.  هتل زیبای بریج ال عرب

که در کنار خط ساحلی ساحل جمیرا قرار دارد، تنها هتل در جهان با رتبه هفت ستاره است.

برج های امارات یکی از ساختارهای متعدد و زیبایی هستند که به ما اعتماد تجاری

این شهر را یادآوری می کنند که می تواند اطمینان شما را به میزان قابل توجهی گسترش می دهد.

ساختمان هایی با 350 متر ارتفاع که یکی از بلندترین برج اداری و ساختمان ها در خاورمیانه و اروپا است.

دبی همچنین مسابقات ورزشی بزرگ بین المللی را برگزار می کند .آنها از مسابقات تنیس  ATP و

جام جهانی دبی، و همچنین بزرگ ترین مسابقه اسب جهان، هر سال هزاران هزار دلار به دست می آورند.

امارات متحده عربی شامل هفت امیر است. البته دبی و ابوظبی شناخته شده ترین آنها هستند

دبی به جهت جزایر منحصر به فرد و آسمان خراش های بزرگ مشهور است

(به عنوان مثال برج 800 متری دبی)، در حالی که ابوظبی برای برگزاری

مسابقات ورزشی (مانند مسابقات فرمول 1) مشهور است. با این حال، مردم بسیار کم

در مورد بنادر بزرگ و مراکز تدارکاتی در دبی و ابوظبی، مرکز مالی و صنعت گردشگری دبی،

ذخایر انرژی ابوظبی، می دانند و صحبت می کنند.  علاوه بر این، تقریبا هیچ توجهی به پنج کشور

دیگر امیرنشین نشده است. جمعیت کل این کشور هفت امیره 8.3 میلیون نفر است

(38٪ از آنها در ابوظبی زندگی می کنند و 30٪ در دبی)، زبان رسمی  آن عربی و پایتخت این کشور ابوظبی است.

تور لحظه آخری دبی | قیمت تور دبی

 

تاریخ اولیه دبی

3000 سال قبل از میلاد: هنگامی که می توان گفت تاریخ دبی آغاز می شود.

شواهد باستان شناسی نشان می دهد که این منطقه حداقل از دوران برنز ایجاد شده است.

پنجم - هفتم میلادی: جمیرا یک ایستگاه کاروان مسیر تجاری بود که

در آن عمان با آنچه در حال حاضر عراق است، ارتباط برقرار می کند.

معیشت بر اساس ماهیگیری، ساخت قایق و مروارید بود.

قرن شانزدهم: نفوذ اروپا با علاقه پرتغالی به مسیرهای تجاری این منطقه شروع شد.

سفر با تور دبی به این کشور می تواند تجربه ی متفاوتی را برای شما رقم بزند.

فرهنگ دبی

فرهنگ در دبی ریشه در سنت های اسلامی دارد که شیوه زندگی ملی امارات متحده عربی

را تشکیل می دهد. مورد مهم این است که وقتی گردشگران دبی را دیدند باید احترام و

رفتار مناسب داشته باشند، همانطور که گروه اقلیت امارات بسیار از فرهنگ و آداب و رسوم خود محافظت می کنند.

دبی مشهور به عنوان پایتخت سرگرمی خاورمیانه شناخته می شود که دوستداران

حزب بسیاری را از سراسر جهان جذب می کند، به خصوص کسانی که

به اندازه کافی ثروتمند هستند تا بتوانند در گران ترین مکان های این شهر به تفریح بپردازند.

 

تهران – خیابان بنی هاشم – نبش کوچه مهرداد صالحی _طبقه اول

تلفن :  ۵۳ ۲۷ ۳۳ ۲۲

فکس : ۵۲ ۲۷ ۳۳ ۲۲

تلفن همراه : ۴۲ ۶۰ ۵۳۵ ۰۹۳۵

site: gashtenavid.com

 



تاريخ : شنبه 22 خرداد 1398 | 11:11 | نویسنده : Kusadasi-tour |

شرکت و کارخانه گری درسال 1991 میلادی در شهر زوهای کشور چین شروع به کار در زمینه تهویه مطبوع کرد و در حال توانسته بیش از 200 کشور را با محصولات خودش اشباع کند.این شرکت توانایی سالانه تولید 60 میلیون سیستم تهویه مطبوع می باشد.این شرکت دارای 8 مرکز تولید در سرتاسر دنیا میباشد که دارای 80 هزار نفر آدم  است.شرکت گری توانست به عنوان بزرگترین تولید کننده سیستم تهویه مطبوع در جهان را به دست بیارد به طوری که در سال 2013 میلادی هر 3 سیستم تهویه مطبوعی که فروخته می‌شد 1 عدد از آنها برای شرکت گری بوده!!!دستگاه های تهویه مطبوع گریخصوصا کولرگازی هایش در پروژه هایی مثل بازی های الپیک 2008 میلادی پکن،استادیم های ورزشی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و . . . مورد استفاده قرار گرفته است.کولرگازی گرییکی از محصولات پرطرفدار این شرکت بوده چراکه این شرکت فقط در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع دارای شهر خاصی بخاطر داشتن کییت بالای محصولات به همراه بازدهی فوق العاده بوده است.



تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1398 | 2:32 | نویسنده : Kusadasi-tour |

کولرگازی دیواری یکی از لوازم مورد نیاز هرخانه ای است چراکه وظیقه سرمایشی و گرمایشی را میتواند به خوبی و با مصرف پایین انرژی انجام دهد در نتیجه برای کاربرکولرگازی دیواری این امر بسیار لذت بخش است.

کولرهای گازی دیواری را شرکت تا و کپانی های بسیاری تولید میکنند و به بازار عرضه میکنند که میتوان به 2 کمپانی بزرگ گری و اجنرال اشاره کرد.

کولرگازی گری یکی از محصولات شرکت گری است که در سال های اخیر این شرکت توانسته است رضایت و توجه افراد را به خود به خوبی جلب کند.

کولرگازی اجنرال محصول شرکت بزرگ فوجیتسو جنرال میباشد که این شرکت بزرگ یکی از برترین تولید کننده های سیستم های تهویه مطبوع در سرتاسر دنیا میباشد.


برچسب‌ها: کولر ارزان گری , کولرارزان اجنرال

تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | 15:39 | نویسنده : Kusadasi-tour |

BTU واحد اندازه گیری کار فیزیکی است که مخفف British Thermal unit میباشد و برای کولرگازی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد که در این مطلب قصد داریم تا ببینیم کولرگازی 9 هزار ، کولرگازی 18 هزار و کولرگازی 24 هزار میتوانند چه مقدار از متراژ محیط را به خوبی خنک سازی کنند.

کولرگازی 9000 دیواری میتواند برای واحد های مسکونی ، واحدهای تجاری و واحدهای اداری به ترتیب با متراژ های 10-15 ، 10 و 10 متر مناسب باشد.

کولرگازی 18000 دیواری میتواند برای واحدهای مسکونی ، واحدهای تجاری و واحدهای اداری به ترتیب با متراژ های 30-40 ، 20-30 و 10-20 متر مناسب باشد.

کولرگازی 24000 دیواری  میتواند واحدهای مسکونی ، تجاری و واحدهای اداری به ترتیب با متراژ های 45-60 ، 35-55 و 40-55 متر را به خوبی خنک سازی کند.

 

 

جهت سفارش و استعلام قیمت با ما در ارتباط باشید.

09185081118 / 02155187328


برچسب‌ها: کولردیواری 12000,کولر دیواری 18000,کولر دیواری 24000

تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | 15:10 | نویسنده : Kusadasi-tour |

خرید دوربین عکاسی

در دنیای امروز با تغییر سبک زندگی افراد کمتری برای انجام فعالیت های خود دارند،در نتیجه خرید کالای مورد نیاز بصورت آنلاین و اینترنتی می تواند مدیریت زمان را برای شما به همراه داشته باشد. بی شک خرید بصورت آنلاین به شما، امکان خرید بهترین و بروز ترین وسایل مورد نیازتان  را با سرعت بالا و قیمت های مناسب فراهم می سازد. اگر شما بدنبال خرید اینترنتی دوربین عکاسی هستید، بی شک آشنایی شما با فرآیند خرید اینترنتی دوربین عکاسی می تواند برای شما سودمند باشد.

 

https://avatasvir.com/wp-content/uploads/چگونه-یک-خرید-آنلاین-موفق-داشته-باشیم؟-660x330.jpg

 

https://avatasvir.com/wp-content/uploads/why-s3.jpg

مزایای خرید اینترنتی دوربین عکاسی

یکی از مزایای خرید اینترنتی دوربین عکاسی به مرحله تحقیق و تصمیم گیری باز می گردد. اگر شما تصمیم به خرید حضوری داشته باشید بی شک باید حداقل یک روز کامل زمان خود را صرف کنید تا با حضور در چند فروشگاه بتوانید کالاهای مختلف را دیده و با اطلاعاتی که از فروشنده دریافت می کنید آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و به جمع بندی برسید در صورتیکه با گشت و گذار در اینترنت و فروشگاه های معتبر آنلاین دوربین عکاسی می توانید به راحتی در هر موقعیتی که هستید، میان برندهای موحود تحقیق کرده و اطلاعات کامل را به دست بیاورید و خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید. دوم اینکه خرید اینترنتی دوربین عکاسی این امکان را فراهم می کند تا شما به اطلاعات جزئی هر کدام از دوربین های عکاسی موجود در بازار دسترسی پیدا کنید و به راحتی بتوانید انواع مختلف دوربین ها در برندهای مختلف را مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید. و در آخر باید گفت که به دست آوردن تفاوت قیمت ها در خرید اینترنتی دوربین عکاسی راحت تر و سریع تر خواهد بود. با این کار شما مطمئن خواهید بود که هزینه منطقی و متعارف را برای خرید پرداخت کرده اید.

 

1- بدنبال یک دوربین حرفه ای برای خرید هستید یا خانگی ؟؟

باید توجه داشته باشید که دوربین های عکاسی دیجیتال از نظر کلاس کاری در سطوح مختلفی قرار می گیرند و هر یک از این رده ها مناسب کاربردهای مختلفی می باشد. بطور مثال اگر می خواهید در کلاسهای آموزشی شرکت کنید و یا دانشجوی عکاسی هستید باید از یک دوربین DSLR سطح متوسط استفتده کنیدو اگر نیاز مند دوربینی هستید برای کار در آتلیه ای از ان بهره مند شوید از یک دوربین حرفه ای سطح با ترجیحا با سنسور فول فریم استفاده کنید. اما اگر برای کارهای شخصی و ثبت عکسهای خانگی می خواهید می توانید از یک دوربین ساده و کامپکت بهره مند شوید.

  

نمایندگی دوربین سونی

گروه آواتصویر در سالهای گذشته یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه ی فروش محصولات سونی بخصوص دوربین های سری آلفا بوده است. نمایندگی دوربین سونی در ایران تحت عنوان شرکت همکار گستر سیما به فعالیت می پردازد که تحت پوشش کمپانی UBMS می باشد.  فروش کالاهای سونی در ایران نیز حال حاضر توسط همین شرکت خدماتی ارائه می گردد. محصولاتی که طبق سیستم فروش در بازار ایران عرضه شده شامل دوربین های فیلم برداری سونی در سطوح مختلف و دوربین های عکاسی سونی می باشد که به تفصیل می توان گفت : دوربین های هندی کم خانگی و حرفه ای ،  دوربین های فیلم برداری حرفه ای ،دوربین های کامپکت ، دوربین های شبه SLR و دوربین های بدون آینه 



 

 

نمایندگی دوربین کانن

گروه آواتصویر در سال های گذشته در مقاطعی بیشتر حجم فروش دوربین های کانن را مخصوصا در پایتخت ایران عهده دار بوده است. نمایندگی دوربین کانن در ایران در سال های  گذشته تحت عنوان شرکت آفومار به فعالیت می پرداخت که البته اخیرا شاهد کم رنگ تر شدن نقش این شرکت در ارائه ی خدمات دوربین های کانن بوده است و شرکت ایده آل به شایستگی جایگزین بخش خدمات پس از فروش این محصولات شده است .گروه آواتصویر نیز مفتخر است که محصولات نیکون را با تضمین اصالت کالا و خدمات پس از فروش شرکت ایده آل و آفومار ارائه می کند.

 

 

 

محصولاتی که طبق سیستم فروش در بازار ایران عرضه شده شامل دوربین های فیلمبرداری حرفه ای ، دوربین های عکاسی DSLR در سطوح مختلف بهمراه لنز های سری EF/EF-S و دوربین های عکاسی نیمه حرفه ای  می باشد که به تفصیل می توان گفت : دوربین های کامپکت ، دوربین های شبه SLR، دوربین های DSLR ، دوربین های بدون آینه و لنزهای DSLR و بدون آینه

کمپانی کانن که در واقع یکی از پرچم داران تولید دوربین های عکاسی در دنیا است فعالیت خود را از سال 1933 آغاز کرد و تا به امروز توانسته طرفداران پرشماری را در سرتاسر جهان جذب خود کند.

محصولات این کمپانی همواره با کیفیت بالای ساخت و کیفیت شناخته می شود. در ابتدای راه این شرکت در زمینه عکاسی به تولید دوربین های عکاسی آنالوگ پرداخت و توانست موفقیت هایی نیز در این زمینه کسب کند. در ادامه راه و مهاجرت دنیای تکنولوژی به سوی سرزمین های دیجیتال کانن نیز تحت تاثیر قرار گرفته به تولید دوربین های عکاسی دیجیتال پرداخت. دوربین های کامپکت و DSLR زاییده همین تصمیم کانن بود. دوربین های کامپکت در سالهای ابتدایی بسیار مورد توجه کاربران خانگی قرار گرفت تا آنچا که حتی کانن در سالهای متمادی توانست رکورد فروش از دست از دوربین ها را در میان رقبای نام آشنایی نظیر نیکون ،سونی ،پاناسونیک و... از آن خود کند. اما در گذر سال ها و با ارتقای سطح کیفی دوربین هایی که بر روی گوشی های هوشمند تعبیه شده بود این دست از دوربین ها با افت فروش شدیدی مواجه شده و در نهایت به دست فراموشی سپرده شد. 

نمایندگی دوربین نیکون

گروه آواتصویر در سالهای گذشته به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات نیکون بخصوص دوربین های سری DSLR بوده است. نمایندگی دوربین نیکون در ایران در سال های  گذشته تحت عنوان شرکت نیکو نگرش به فعالیت می پرداخت که البته اخیرا شاهد کم رنگ تر شدن نقش این شرکت در ارائه ی خدمات دوربین های نیکون بوده است و شرکت ایده آل به شایستگی جایگزین بخش خدمات پس از فروش این محصولات شده است .گروه آواتصویر نیز مفتخر است که محصولات نیکون را با تضمین اصالت کالا و خدمات پس از فروش شرکت ایده آل ارائه می کند.

محصولاتی که طبق سیستم فروش در بازار ایران عرضه شده شامل دوربین های عکاسی DSLR در سطوح مختلف بهمراه لنز های سری fx/dx و دوربین های عکاسی نیمه حرفه ای  می باشد که به تفصیل می توان گفت : دوربین های کامپکت،دوربین های شبه SLR،دوربین های DSLR،دوربین های بدون آینه، و لنزهای نیکون

 

نمایندگی ونگارد

گروه آواتصویر را می توان جزو نخستین نمایندگی های عرضه محصولات ونگارد در ایران برشمرد. نمایندگی ونگارد جهت فروش محصولات عکاسی در حد فاصل سالهای 83 تا به امروز در اختیار این شرکت بوده و توانسته همواره کالاهایی با تنوع بالا و کیفیت بی نظیر را در اختیار کاربران محصولات عکاسی قرار دهد.

 

https://avatasvir.com/wp-content/uploads/vanguard-logo-min.jpg

 

محصولات کمپانی ونگارد عمدتا مرتبط با کیف های حمل دوربین و تجهیزات جانبی و دسته های مختلف نظیر انواع کوله پشتی ها، کیف های مسنجر، کیف های پوزه ای و چرخ دار می باشد از به دلیل خوش ساخت بودن و دوام بالا ، این محصولات نه تنها در ایران بلکه در سر تاسر جهان از طرفداران پر شماری برخوردار است. نکته ی قابل توجه در برند ونگارد این است که از این کمپانی در میان شرکت های رقیب همانند دلسی و لوپرو شاید جزو معدود شرکت هایی است تمام تولیدات خود را به عرصه تجهیزات عکاسی اختصاص داده است و از تمرکز فعالیت باعث بوجود آمدن کیفیت بالای محصول در کنار قیمت مناسب تر نسبت به رقبا گردیده است.

https://avatasvir.com/wp-content/uploads/Alta-Rise-Complete-Collection-770x369-min.jpg

در سالهای گذشته همواره دیده شده که ونگارد با تولید انواع کوله های حمل توانسته نظر بسیاری از کاربران حرفه ای را به خود جلب کند. کوله های سری Alta rise که در سایز مختلف ارائه را می توان یکی از پر فروش ترین سری کوله های ونگارد در ایران دانست. 

از دیگر محصولاتی ونگارد اقدام به تولید آن کرده می توان به پک های تمیز کننده لنز و سنسور و انواع سر پایه اشاره کرد کرد که تماما به مانن سایر تجهیزات ونگارد از کیفیت و کارایی بسیار بالا برخوردارند.

 

 



تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1398 | 1:7 | نویسنده : Kusadasi-tour |

در این مقاله قصد ما این است که به صورت کاملا ساده و عامیانه خرید ملک در ترکیه و همچنین گرفتن اقامت دائم ترکیه یا شهروندی ترکیه را به سبب همین ملک برای شما توضیح دهیم. و همچنین به شما در انتها روش های باز کردن حساب در ترکیه را آموزش خواهیم داد تا بتوانید برای خود افتتاح حساب در ترکیه در سال 2019 را انجام دهید.

قدم اول برای شما انتخاب هدفتان از خرید ملک در ترکیه است

اگر قصدتان از خرید ملک در ترکیه گرفتن شهروندی ترکیه ، پاسپورت ترکیه یا اقامت دائم است در سال 2018 خرید ملک در ترکیه 2018 بسیار ساده تر از سال های گذشته شده است.

تا قبل از قانون جدید شما می بایست برای گرفتن اقامت دائم ترکیه 1 میلیون دلار هزینه کنید. اکنون تنها با خرید یک ملک به ارزش 250 هزار دلار یا بالا تر می توانید با گذشت حدود یک ماه صاحب اقامت ترکیه شوید و شهروندی ترکیه یا وطن داشی را به راحتی بگیرید. حتی اگر ارزش ملک شما 250 هزار دلار هم نباشد می توانید اقامت توریستی یک ساله ترکیه را بگیرید و بعد از پنج سال اقامت دائم ترکیه را بگیرید.

نکته هر ملک بالای 250 هزار دلار امکان گرفتن اقامت دائم برای سه نفر را فراهم می سازد و بدین صورت می توان برای سه سرپرست خانوار شهروندی ترکیه را گرفت و به دنبال آن بعد از گذشت مدتی برای خانواده این عزیزان نیز شهروندی را گرفت.

                          

اگر در ترکیه به دنبال ملک می گردید ما می توانیم در این مورد نیز به شما کمک کنیم پس با تماس با ما می توانید از شرایط آنها آگاه شوید و ما شما را برای خرید بهترین ملک در ترکیه که مناسب نیاز شما باشد راهنمایی خواهیم کرد.

روال خرید املاک و مستغلات در ترکیه:

روال کار به این صورت می باشد که ابتدا باید ملک خود را بخرید و سپس به اداره ثبت اسناد رسمی یا نوتر ترکیه مراجعه کنید و مراحل خرید ملک را کامل کنید ( برای قطعی شدن خرید ملک ترجمه پاسپورت شما ، کد مالیاتی و همچنین افتتاح حساب برای شما ضروری می باشد که این مراحل را در صورتی که از مشاوران ما استفاده کنید مشاوران و وکلای ما برای شما انجام خواهند داد.) سپس به اداره مهاجرت ترکیه بروید و درخواست خود را بنویسید سپس مصاحبه ای با شما انجام می گردد.

                                            

اگر نیاز به شهروندی ترکیه را دارید نباید در هر سال بیش از 30 روز از ترکیه خارج شده باشید ، آن هم پانزده روز در شش ماه ابتدایی سال و پانزده روز هم در شش ماه آخر سال.

 

چرا در ترکیه حساب باز کنیم ؟

برای خرید ملک و یا تجارت شما نیاز به افتتاح حساب در ترکیه دارید ، افتتاح حساب در ترکیه و یا کشور های خارجی مسئله ایست که شاید به دلیل تحریم ها برای ما ایرانیان سخت و همینطور برای بعضی از هموطنان عزیز ضروری باشد. ممکن است شما به دنبال سرمایه گذاری در یک کشور خارجی باشید ، یا اینکه بخواهید خرید آنلاین انجام دهید. از مزایای مسترکارت بهره مند شوید. و همچنین بتوانید با بانک های دنیا در ارتباط باشید.

این مسئله می تواند دروازه ای برای شما باشد برای ورود به تجارت های جهانی و بین الملل و همچنین دور زدن تحریم هایی که علیه کشورمان انجام شده است.

آیا در همه بانک های ترکیه می توان حساب باز کرد ؟

برخی بانک های ترکیه هستند که برای ایرانیان و با پاسپورت ایرانی برای شما حساب باز می کنند و مشکلی برای ارتباط با ایرانیان ندارند اما شما برای باز کردن حساب نیاز به کد مالیاتی دارید. و باید در ترکیه کد مالیاتی را دریافت کنید. افتتاح حساب در ترکیه کاملا رایگان می باشد و هزینه ای نیز برای شما به همراه نخواهد داشت.

آیا حساب فقط باید با لیر باشد ؟ یا می توان افتتاح حساب ارزی در ترکیه نیز انجام داد؟

شما می توانید حساب لیری ، یورویی یا دلاری باز کنید اما با توجه به اینکه حساسیت روی اتباع ایرانی به دلیل تحریم ها زیاد است ممکن است برخی بانک ها با شما همکاری نکنند. به همین دلیل باید بانک مناسب برای خود را پیدا کنید. و این را هم باید بدانید که بانک های مختلف ترکیه ای هستند که سود های مختلفی می دهند. این بستگی به مدت زمانی که شما پول را در اختیار بانک قرار می دهید نیز دارد و همچنین مبلغ سپرده شما نیز مهم است.                                   

                                                                                                                                                  

ما می توانیم برای شما باز کردن حساب در ترکیه را انجام دهیم و همچنین مسائل مالیاتی و اداری را نیز برای شما پی گیری کنیم و با کمترین هزینه شما صاحب یک حساب بین المللی می شوید که می توانید با آن حتی خرید اینترنتی نیز انجام دهید. و سیستم بانکداری اینترنتی را نیز می توانیم برای شما راه اندازی کنیم که بتوانید حساب های خود را اینترنتی مدیریت کنید.

اگر رقم بالایی که ما در مقاله اقامت ترکیه راجع به آن به تفصیل صحبت کرده ایم در حساب خود سپرده گذاری کنید با یک تیر چند نشان زده اید و حتی امکان گرفتن تابعیت ترکیه نیز می باشد.

در ضمن اگر به فکر اجاره خانه در ترکیه هستید ، افتتاح حساب در ترکیه و همچنین گردش حساب شما می تواند باعث شود که به راحتی بتوانید تمکن مالی خود را برای اجاره خانه نشان دهید.

از مزیت های افتتاح حساب بانکی در ترکیه می توان به مراوده بی واسطه با یک بانک خارجی ، امنیت بالا با توجه به عدم وجود واسطه و همچنین سرمایه گذاری ارزی در یک جای مطمئن اشاره کرد ، همچنین شما می توانید با تمامی بانک های بین المللی بدون محدودیت معامله کنید و مراوده داشته باشید و در حقیقت تحریم ها را دور بزنید.

                   

 

ما چگونه خدماتی در زمینه افتتاح حساب ارزی در ترکیه می توانیم برای شما انجام دهیم ؟

شما می توانید افتتاح حساب بانکی در ترکیه را به طور تمام و کمال به ما بسپارید و بدون نگرانی از قوانین بلند و بالای ترکیه و دوندگی هایی که برای افتتاح حساب ترکیه نیاز است صاحب یک حساب بانکی در ترکیه شوید.

 

موسسه حقوقی تراست گلوبال با همکاری بسیاری از وکلای مجرب در داخل و خارج از ایران (در کشور ترکیه) به فعالیت می پردازد  و می تواند در خصوص تمامی موارد حقوقی شما ، به شما مشاوره بدهد و همچنین می توانید برای پی گیری تمامی مشکلات قانونی و قضایی خود در کشور ترکیه از این موسسه کمک بخواهید.

 

منبع



تاريخ : شنبه 13 بهمن 1397 | 13:41 | نویسنده : Kusadasi-tour |

 

گورستان سفید چاه که به "گورستان سپید" نیز شهرت دارد، در شهرستان بهشهر، بخش یانه سر، روستای سفید چاه واقع شده که مربوط به دوره تیموریان است و اولین قبرستان مسلمانان در ایران است.
اسم روستای سفیدچاه را گورستان اسرارآمیزش سرزبان ها انداخته. در منطقه گلوگاه بهشهر، تقریبا کسی نیست که چیزی از داستان های شگفت انگیز گورستان تاریخی این روستا نشنیده باشد. مردم گلوگاه از 50 پارچه آبادی دور و اطراف، مرده هایشان را به دوش می گیرند و الله اکبرگویان به سفیدچاه می آورند تا جایی در گورستان این روستا برایشان دست و پا کنند. آنها معتقدند که خاک سفید این روستا نمی گذارد اجساد مردگانشان بپوسد.
گورستان پرطرفدار سفیدچاه روز به روز بزرگ و بزرگ تر می شود و کم کم خانه ها و زمین ها را پس می زند تا برای مردگان جا باز کند. این گورستان به جز خاک سفیدرنگش، یک تفاوت دیگر هم با دیگر گورستان های ایران دارد؛ در بخش تاریخی گورستان، تقریبا تمام سنگ قبر ها بالای سر مزار متوفیان سر پا ایستاده اند. سنگ قبرهایی که هر کدام تابلوی اعلاناتی هستند برای شناساندن شخصیت فرد متوفی.
سرشناس ترین اهالی گورستان روستای سفیدچاه 3 نواده امام موسی بن جعفر(ع) هستند؛ ابراهیم(ع)، منصور(ع) و عبدالرحمان(ع) که از ظلم و جور خلفای مستبد فراری شدند و برای همین در این دیار ماندند. از جمله دیدنی های مقبره این 3 تن، صندوقچه ای چوبی است که اهالی روستا مانند چشم هایشان از آن محافظت می کنن.
برای رفتن به روستای سفیدچاه، باید با قطار، وسیله شخصی یا اتومبیل کرایه ای به بهشهر بروید.
وسیله نقلیه شخصی: از بهشهر به بعد باید به دل جنگل سرسبز بخش «یانه سر» بزنید تا بعد از طی 20 کیلومتر جاده پیچ درپیچ آسفالته، به گلوگاه برسید، بعد از گلوگاه، روستای «نیالا» در مسیرتان قرار می گیرد و بالاخره سفیدچاه در حاشیه جاده از راه خواهد رسید.



تاريخ : شنبه 13 بهمن 1397 | 13:23 | نویسنده : Kusadasi-tour |

کسب و کارهای امروزی بیش از هر زمان دیگر نیازمند ارتباط ایمن و سریع با سامانه‌های پرداخت هستند. ایجاد دسترسی سهل و ساده برای صاحبان کسب و کارها به امکانات گسترده شبکه پرداخت کشور هدفی است که بسیاری از شرکت¬ها و مجموعه¬های اکوسیستم پرداخت دنبال می‌کنند.

ایجاد یک کسب و کار جدید درگیر مشکلات فراوانی است که کسب مجوزهای قانونی و ارتباط با عرضه کنندگان خدمات زیرساختی، بخش مهمی از آن را تشکیل می‌دهند. دسترسی به خدمات شبکه پرداخت کشور،یکی از مهمترین این موارد است که همواره با دشواری انجام شده. 

در این بین حضور اکوسیستم استارتاپی با حمایت مراکز رشد و شتابدهنده¬ها توانسته¬اند با خلاقیت و توان نوآورانه روح تازه¬ای در این عرصه باشند. نوتاپی استارتاپی با حمایت *شتابدهنده فناوری نوتاش* است که راهکاری یافته تا این مشکلات را رفع، مسیر راحت و ایمنی برای دسترسی کسب و کارها به زیرساخت‌های شبکه پرداخت کشور ایجاد کند.

نوتاپی با برخورداری از امکانات شرکت *تجارت الکترونیک پارسیان* (پککو) خدمات ارائه *درگاه‌های پرداخت اینترنتی* را به این کسب و کارها و مشتریان خود عرضه می‌کند. این خدمات که متکی بر بستر فراهم شده توسط یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های تجارت الکترونیک کشور است، راه ورود سهل و سریع را برای متقاضیان فراهم می‌سازد.

با استفاده از خدمات نوتاپی، صاحبان کسب و کارهایی که مایل به فروش محصول یا خدمات خود  به روش عرضه در *فروشگاه‌های اینترنتی* هستند، از امکانات وسیع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پرداخت¬های اینترنتی بهره می¬برند. این خدمات که در بستری ایمن و چابک عرضه می‌شود، در ارزیابی‌های دوره‌ای سامانه‌های نظارتی بانک مرکزی حائز بهترین امتیازات شده و همچنان در فهرست بهترین‌ و ایمن¬ترین خدمات تراکنش‌های مالی الکترونیک کشور قرار دارد.

برخورداری از سامانه پشتیبانی ۲۴ساعته در ۷ روز هفته کارشناسان مجرب، مشتریان نوتاپی را در ادامه مسیر نیز مطمئن می‌سازد. این در حالی است که خدمات درگاه‌های پرداخت اینترنتی نوتاپی رایگان و بدون هیچ کارمزدی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و این کسب و کارها قادر هستند تراکنش‌های مشتریان خود را از هر حسابی در شبکه بانکی کشور دریافت کرده و به هر حسابی که تحت اختیار دارند واریز کنند. 

بی نیازی از پرداخت کارمزد، سرعت و پایداری شبکه، برخورداری از پشتیبانی شبانه¬روزی تنها مزایایی نیست که در اختیار مشتریان نوتاپی قرار دارد. خدمات نوتاپی در واقع ارائه امکانات یک درگاه پرداخت مستقیم است که مبالغ تراکنش‌ها را طبق قوانین شاپرک، ایمن و بدون وقفه به حساب پذیرنده منتقل می‌کند و همه این خدمات در حالی صورت می¬گیرد که فرآیند دریافت، فعال‌سازی و راه¬اندازی درگاه پرداخت در مدت کمتر از  ۲۴ ساعت انجام می‌شود.

نوتاپی خرسند است که در شرایط دشوار اقتصادی کشور امکاناتی را فراهم کرده تا صاحبان کسب و کارها تمرکز اصلی خود را روی جلب مشتری و ارائه بهترین خدمات قرار دهند و با اطمینان کامل از خدمات نوتاپی، تراکنش‌های مالی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون دغدغه مدیریت کنند. نوتاپی نه تنها ارائه کننده درگاه ایمن و سریع و بدون کارمزد تراکنش مالی بلکه بستر تقویت کسب و کارهای مبتنی بر پرداخت در کشور است.



تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1397 | 19:32 | نویسنده : Kusadasi-tour |
سقف حیاط خلوت در چه مواردی به کار می رود؟

 

http://rupload.ir/upload/9waljdj3hgegkyizit8b.jpg

سقف حیاط خلوت در چه مواردی به کار می رود؟

سقف حیاط خلوت برای پوشانندن حیاط خلوت از بارش های باران و برف و گرد و غبار به کار می رود  حیاط خلوت را می توان به عنوان بخشی از خانه به کاربرد برای مثال اتاق خواب ، آشپزخانه و غیره است.

حیاط خلوت یا پاسیو طبقات همکف مسکونی عموما به عنوان فضای غیرقابل استفاده در ساختمانها به شمار می آید. شرکت سقف پوشان زاگرس با استفاده از نورگیرهای حبابی این امکان را برای شما فراهم ساخته تا شما عزیزان از این محل به عنوان یک اتاق خواب یا حتی به منظور اضافه کردن به محل آپارتمان و آشپزخانه خود استفاده نمایید, وجود فضای زیاد در حیاط خلوت وبالای پشت بام منازل و ادارات ،باعث می شودتا بعضی از افراد نسبت به استفاده بهینه از آن اقدام نمایند.

 

طراحی و اجرای سقف حیاط خلوت

شرکت سقف پوشان زاگرس طراح و مجری سقف حیاط خلوت میباشد .حیاط خلوت یکی از مهمترین رکن های یک منزل مسکونی است که با استفاده از سقف حیاط خلوت میتوان به خوبی در زیر سایه آن به استراحت پرداخت و از فضای سبز منازل خود استفاده کرد.

طراحی و اجرای سقف پاسیو

شرکت سقف پوشان زاگرس طراح و مجری سقف پاسیو مناسب جهت پوشش سقف پاسیو ، استخر ، پارکینگ، پوشش مراکز تجاری و اداری ، گلخانه در رنگهای متفاوت ، داشتن لایه مقاوم uv ، عایق حرارتی و صوتی که میتواند افراد را دربرابر نور مضر آفتاب محافظ کند.


طراحی و اجرای سقف پلی کربنات

شرکت سقف پوشان زاگرس طراح و مجری سقف حیاط خلوت ، سقف پاسیو ،سقف حبابی ، سقف نورگیر، پوشش خرپا فضایی ، پوشش استخر ، سقف کاذب ، بارانگیر ، اجرای سایبان ، اجرای گلخانه ، اجرای انباری و …

منبع : سقف حیاط خلوت


تاريخ : چهار شنبه 5 دی 1397 | 22:39 | نویسنده : Kusadasi-tour |

آماده سازی برای پیوند مو - راهنمای جراحی کاشت مو- بخش ۱

قبل از عمل جراحی کاشت مو، مشاورین ما در کلینیک جلوه ماندکار، تمام دستورالعمل های لازم را به شما ارائه می کنند. این دستورات ممکن است با توجه به نوع روش کاشت مو، (FUT یا FIT یا ترکیبی) کمی تفاوت داشته باشند، اما عمل به آنها در موفقیت نتیجه کاشت مو بسیار مهم است.

بعضی از دستورات مشترک در تمام انواع کاشت مو، به شرح زیر است:

* سیگار کشیدن را حداقل 24 ساعت قبل از عمل جراحی متوقف کنید. سیگار کشیدن می تواند بر اثر زخم و ترمیم آن تاثیر زیادی بگذارد و همچنین بهبودی شما را تحت تأثیر قرار دهد. اگر نکشیدن سیگار، شما را آزار نمی دهد، تا ۷ روز بعد از عمل جراحی آن را متوقف کنید.

* از سه روز قبل از جراحی، الکل مصرف نکنید. بهتر است اگر یک هفته قبل از عمل جراحی، نوشیدن الکل را متوقف کنید.
* نیاز به اصلاح یا تراشیدن سر قبل از روز عمل نیست. تکنسین های کلینیک، قبل از شروع عمل، این کار را انجام می دهند.

* پیشنهاد می شود پوست سر خود را حدود یک یا دو هفته قبل از عمل جراحی ماساژ بدهید. این کار را برای حداقل 10 دقیقه در روز یا حداکثر 30 دقیقه در صورت امکان انجام دهید. این عمل به تسکین و ترمیم پوست کمک شایانی می کند و به جریان خون در منطقه سر بهبود می بخشد.

* اگر شما از ماینوکسیدیل استفاده می کنید، حتما مشاور و پزشک کلینیک را از این امر مطلع کنید.

* ممکن است توصیه شود قبل از عمل، از آنتی بیوتیک ها استفاده کنید تا از ابتلا به عفونت جلوگیری شود. در صورت وجود حساسیت یا مورد خاصی، حتما مشاور و پزشک کلینیک را مطلع سازید.

آماده سازی برای پیوند مو - راهنمای جراحی کاشت مو- بخش ۲

* دو هفته قبل از عمل جراحی، مصرف آسپرین یا داروهای ضد التهاب، مکمل های مولتی ویتامین / معدنی یا مکمل های گیاهی را متوقف کنید. اگر در اثر بیماری خاصی، نیاز به مصرف دائمی این داروها دارید، حتما آن را به اطلاع پزشک و مشاور کاشت مو برسانید. قبل از عمل کاشت مو خود، با پزشک معالج خود در این زمینه مشورت کنید.

* دو هفته قبل از عمل از مصرف داروهای ضد افسردگی، بتا بلوکرها و داروهای رقیق کننده ي خون خود داری کنید. اگر در اثر بیماری خاصی، نیاز به مصرف دائمی این داروها دارید، حتما آن را به اطلاع پزشک و مشاور کاشت مو برسانید. قبل از عمل کاشت مو خود، با پزشک معالج خود در این زمینه مشورت کنید. از مشاورین و پزشک کلینیک بخواهید در مورد داروهایی که می توانید و نمی توانید در زمان عمل کاشت مو استفاده نمایید به شما اطلاعات کافی بدهند.

کاشت خوب و نتیجه ي عالی، بستگی به سن شما دارد. در کلینیک جلوه ماندگار، مشاور و پزشک شما، در این مورد با شما گفتگو خواهند کرد و ممکن است از پذیرش شما به خاطر سن پایین یا بالا، اجتناب بورزند. دقت کنید که این مسأله، در کیفیت عمل کاشت مو و نتیجه ي آن بسیار مهم است.

پس از جراحی چه اتفاقی می افتد؟
بعد از جراحی، به شما یک دستورالعمل برای بعد از عمل جراحی در مورد خوراکی ها و داروها و اعمالی که در جراحی شما مؤثر هستند داده می شود. در انجام و پیروی از آن دقت لازم را داشته باشید.

مهم ترین و شایع ترین خطری که برای شما ممکن است اتفاق بیفتد، اصابت سر شما به چیزی است. مخصوصا زمانی که سوار ماشین و یا پیاده از آن می شوید. در این زمان، بیشترین دقت شما، ضامن کیفیت و نتیجه عمل کاشت مو شماست.
پیشنهاد بسیار خوبی است که چند روز بعد از کاشت را از کار مرخصی گرفته و استراحت کنید. سر شما دچار درد و تورم خواهد شد و احتمال زیاد نیاز به مصرف مسکن خواهید داشت. به این ترتیب برای از بین بردن این وضعیت و اجازه دادن به درمان زخم خورده، زمان به دست خواهید آورد. قبل از روز عمل کاشت مو، این مسأله را برنامه ریزی کنید.



تاريخ : یک شنبه 6 آبان 1397 | 13:58 | نویسنده : Kusadasi-tour |

خدمات اینستاگرام

امروزه با گذر زمان و پیشرفت روز به روز تکنولوژی مخصوصا در زمینه مجازی امکانات بسیاری در اختیار مردم قرار گرفته است.یکی از برنامه هایی که بین مردم جهان محبوب و معروف است اینستاگرام است.اینستاگرام یکی از شبکه های اجتمایی است که همرسانی عکس و ویدئو است و کاربران میتوانند عکس ها و ویدئوهای خودشون را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

در این شبکه اجتماعی میتوانید افراد را فالو کنید و یا افراد شما را فالو کنند و این افراد میتوانند پست هایی را که به اشتراک میگذارید را لایک کنند(بپسندند) و پست های شما ویو (بازدید)بخورد.پس برای کسب فالوور،لایک و ویو نیاز به فالوور داریم که کمی زمان بر است.

سایت ویو اینستاگرام با کمک به افراد و فروش پکیج های اینستاگرامی نیاز بسیاری از افراد را بر طرف کرده است.یکی از محصولات این سایت ،لایک اینستاگرام است که دارای پکیج هایی میباشد مثل پکیج برنزی،طلایی،توپاز،عقیق،یاقوت و برلیان است که از 1k (یک هزار ) تا 100k لایک میباشد،برای مشاهده کامل پکیج ها به سایت ما مراجعه کنید.

یکی دیگر از پکیج های این سایت فالوور اینستاگرام است که  پکیج ها از 1K تا 100K میباشند و به عنوان برنزی،طلایی،توپاز،عقیق،یاقوت و برلیان به مردم ارائه میشود که اصلا نیازی به رمز ورود شما ندارد و امکان ریزش بسیار کم است.

پکیج دیگری که این سایت ارائه میدهد، ویو اینستاگرام است که از 1k تا 100k شروع میشود و در پکیج های برنزی،طلایی،توپاز،عقیق،یاقوت و برلیان است.

سایت ویو اینستاگرام با قیمت ها و تعرفه های بسیار مناسب در اختیار مردم با اطلاعات کامل و تضمین پکیج به مشتریان ارائه میشود.

این سایت دارای پشتیبانی 24 ساعته واقعی میباشد و تیم پشتیبانی به صورت شبانه روزی آماده برای پاسخگویی و پشتیبانی میباشد و همچنین تضمین کیفیت را نیز به مشتریان خود ارائه میدهد که محصولات دارای کیفیت بسیار بالایی میباشد و همچنین سفارشات در سریع ترین زمان ممکن تحویل داده میشود.



تاريخ : یک شنبه 6 آبان 1397 | 13:27 | نویسنده : Kusadasi-tour |

کدهای تخفیف جدید در وب سایت تخفیفان

یکی از اهدافی که توسط شرکت تخفیفان دنبال شود، گسترش همکاری با شرکت‌های معتبر و استارت آپ های تازه نفس و خلاق بازار کشور در جهت خرید به صرفه تر و استفاده بیشتر مردم از این وب سایت ها و اپلیکیشن ها است. این شرکت ها از دیجی کالا که بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است گرفته تا استارت آپ های موفقی نظیر ریحون، اتاقک، مستر بلیط، آچاره، بیمی لاین و... است.

نتیجه گسترش همکاری شرکت تخفیفان با شرکت‌های مذکور، ارائه کدهای تخفیف است که توسط شرکت تخفیفان و در صفحه مربوط به کدهای تخفیف مشاهده کنید.

 با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا به‌صورت جزئی‌تر به بررسی و مطالعه در خصوص کد تخفیف سایت تخفیفان بپردازیم.

کد تخفیف بامیلو:

با کد تخفیف بامیلو از اولین بازار اینترنتی ایران ارزانتر خرید کنید. شما در بامیلو می‌توانید انواع وسایل مورد نیاز خودتان را با تنوع زیاد و از دسته بندی های موبایل، لوازم دیجیتال مانند موبایل، لپ تاپ، و لوازم خانگی و پوشاک و.. داشته باشید.

هدف بامیلو این است که یک روند همیشگی از تجربه‌ای عالی از خرید برای مشتریان داشته باشد و برای بامیلو فرق نمیکند شما مصرف کننده هستید یا تولید کننده و فروشنده، بامیلو دوست دارد تا تجارت الکترونیک بخشی از کار روزمره شما باشد و با کد تخفیف بامیلو هزینه کمتری را پرداخت کنید.

تخفیفان پکیج هایی از کد تخفیف بامیلو را برای استفاده شما فراهم کرده است این کدها شامل کد تخفیف خرید اول، کد تخفیف بامیلو 97، کد تخفیف بامیلو بالای 50 تومان کد تخفیف بامیلو برای خرید مجدد و... است تا شما بتوانید در خریدتان از آن‌ها استفاده کنید و خریدی به صرفه تر با کدهای تخفیف سایت تخفیفان داشته باشید.

 

کد تخفیف چنگال، سفارش از بهترین رستوران ها و فست فودها

وب سایت دیگری که قصد معرفی آن را داریم؛ وب سایت چنگال است، چنگال یک سرویس‌های سفارش آنلاین غذا هست که برای شما بهترین رستوران‌های تهران رو در یک جا جمع کرده است.  شما با کد تخفیف چنگال این امکان رو دارید که از رستوران‌های به‌نامی مثل رستوران محفل، رستوران اکبرجوجه، سفره خانه سنتی خان دایی و صدها رستوران خوب دیگه تو سطح شهر لذت ببرید. هر زمانیکه احساس گرسنگی کردید و هوس یک غذای خاص را داشتید یا یک مهمان ناخوانده داشتید دیگر نیازی به نگرانی نیست. با چنگال و کد تخفیف چنگال در هر زمانی از شبانه روز قادر خواهید بود که غذای مورد علاقه تان را در کوتاهترین زمان و با کمترین قیمت پیداکنید، سفارش دهید و تحویل بگیرید. برای راحتی شما، امکان پرداخت آنلاین و پرداخت درب منزل نیز وجود دارد. با چنگال فقط باید نام محله خود را انتخاب کنید و کافه‌ها و رستوران‌های اطراف خود را پیدا کنید. منو، قیمت و نظرات مشتریان را در مورد رستوران‌ها ببینید و بهترین را سفارش دهید. کد تخفیف چنگال خود را ثبت کنید و منتظر غذا بمانید.

 

کد تخفیف الوپیک

الوپیک برترین سرویس‌دهنده خدمات سفارش آنلاین پیک موتوری درایران است. شما در الوپیک میتوانید با قیمت رقابتی و بهترین کیفیت با استفاده از اپلیکیشن موبایل یا از طریق سایت الوپیک سفارشات خود را ثبت کنید.

خدمات الوپیک به صورتی است که هم افراد عادی و هم شرکت‌ها و سایت‌های بزرگ می‌توانند به راحتی سفارشات خود را ثبت کنند و روند انجام شدن آن را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنند.

 

الوپیک بهترین سامانه حمل و نقل آنلاین است که محصولات شما را با منطقی‌ترین هزینه ممکن در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال می‌کند. حالا و با استفاده از کد تخفیف الوپیک می‌توانید هزینه‌ها را پایین‌تر نیز بیاورید و از خدمات این پیک آنلاین لذت ببرید.

خدمات ارائه شده توسط الوپیک کاملا مطمئن و معتبر هستند. به طوری که شما در هر ساعت شبانه روز می‌توانید پیک درخواست کنید و حتی می‌توانید مسیر حرکت پیک را از مقصد تا مبدا به صورت آنلاین پیگیری کنید. تخفیفان به منظور پایین آوردن هزینه های مشترکین الوپیک کد تخفیف الو پیک را فراهم آورده است که استفاده از آنها بسیار ساده است.

این وب سایت ها فقط بخشی از کدهای تخفیف موجود در سایت تخفیفان بودند برای مشاهده کد تخفیف بیشتر از جمله کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف ریحون، کد تخفیف فیدیبو، کد تخفیف مدیسه، کد تخفیف اکالا، کد تخفیف ایرانسل و.... به سایت تخفیفان مراجعه کنید و خرید خودتون رو با تخفیف خریداری کنید.

 

 



تاريخ : یک شنبه 22 مهر 1397 | 10:27 | نویسنده : Kusadasi-tour |

قشم یکی از جزایر مهم واقع در استان هرمزگان میباشد که و همچنین بزرگ ترین جزیره کشور عزیزمان ایران میباشد که در تنگه هرمز قرار گرفته است.این جزیره در چند ساله اخیر به عنوان یکی از مکان های گردشگری  و توریستی مهم تبدیل شده است و افراد بسیاری همراه با تور قشم به این جزیره سفر میکنند.

یکی از جاذبه های قشم ،ساحل مرجانی که این ساحل یکی از ساحل های بسیار زیبا است و دارای زیبایی بسیاری فوق العاده ای میباشد که به خاطر فلس های خرد شده ماهی ها درخشندگی بسیار فوق العاده ای را در برگرفته است.

رستوران خوان بوم یکی از رستوران های قشم میباشد که دارای امکانات بسیاری میباشد و میتوانید غذاهای دریایی،فست فود و یا از امکانات کافی شاپ این رستوران استفاده کنید و یک قرار رمانتیک و خاطره انگیز را رقم بزنید.

یکی از مراکز خرید قشم که بازار قدیم کیش میباشد بسیار محبوب است و مناسب برای خرید اجناس مورد نیاز اولیه میباشد،در این بازار میتوانید کالاهای بسیاری را با قیمت های بسیار مناسب پیدا و خریداری کنید.

برای اقامت در این جزیره فوق العاده میتوانید هتل های بسیاری را انتخاب کنید یکی از مناسبت ترین هتل های قشم،هتل مارینا بسیار محبوب در این جزیره میباشد و از سال 1390 افتتاح شده است و دارای 2 شعبه 1 و 2 میباشد که هتل مارینا 1 در میدان علم و صنعت،رو بروی مسکن مهر و هتل مارینا 2 روبروی درجنوبی بازار ستاره میباشد..



تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 | 12:54 | نویسنده : Kusadasi-tour |

چگونه با هزینه کم بهترین تفریح را در تهران داشته باشیم؟

بعد از گذران یک هفته پر مشغله و استرس زا برای دور شدن از هیاهو های زندگی، روح انسان نیاز به ریکاوری شدن دارد تا با یک نفس گیری تازه بتواند در هفته جدید با انرژی بیشتر و انگیزه بهتر شروع به کار خود کند.

بر طبق تحقیقات انجام شده پی برده اند که انسان ها با خستگی مفرط و عدم استراحت و ریکاوری، باعث افت بازده کاری خودشان می شوند که سرانجام کارشان با نتیجه مطلوبی روبرو نخواهد شد.

تفریحات سالم نیاز اساسی هر انسان

تفریح کردن یک راه اساسی برای خلاصی از خستگی و بازگشت روحیه انسان است. تفریحات سالم موجب می شود تا شما اوقات فراغت خود را در کنار خانواده و عزیزانتان به شادی سپری کنید و همچنین موجب تجدید قوای روحیه شما می شود.

شما با سپری کردن اوقات فراغت خود در کنار خانواده می توانید خاطره خوش و بیاد ماندنی را برای آن ها رقم بزنید. در تهران با وجود جمعیت زیاد و شلوغی مفرطی که وجود دارد باز هم شما می توانید مکان های تفریحی سالم برای خود و عزیزانتان پیدا کنید تا در کنار هم بهترین خاطره را ثبت کنید.

تفریح با تخفیفان در تهران

کافه، سینما،رستوران، پارک ها، استخرها، شهربازی، بناهای تاریخی و ... همگی مکان هایی هستند که می توانید آخر هفته خود را در اینجا سپری کنید. اما گاهی ممکن است شما به دلیل هزینه بالای مکان های تفریحی قادر نباشید از آن ها استفاده کنید. همانطور که می دانید بسیاری از مردم توانایی پرداخت خیلی از هزینه های تفریحی را ندارند، ولی تفریحات سالم و استفاده از مکان های تفریحی یک ضرورتی برای تمامی اقشار جامعه است.

برای رفع مشکل هزینه های بالای تفریحی شرکت تخفیفان برای رفاه حال تمامی مردم وب سایتی طراحی کرده است که در این وب سایت شما می توانید بلیط مکان های تفریحی را با تخفیف خریداری کنید و اوقات خوشی را سپری کنید.

 هدف اصلی وب سایت تخفیفان تنها رفاه و نشاط حال تمام اقشار جامعه است تا همه بتوانند از مکان های تفریحی بهره ببرند.

مکان هایی تفرحی با تخفیف

همه مکان هایی تفریحی که در وب سایت تخفیفان وجود دارد شامل تخفیف می شود، ازجمله این مکان ها می توان به پارک آبی اوپارک، بولینگ عبدو، کارتینگ آزادی، سرزمین عجایب تیراژه، زیپ لاین برج میلاد، پارک ژوراسیک، باغ ملی گیاه شناسی، اتاق فرار و ... اشاره نمود توجه کنید که برای آن دسته از علاقه مندان به کافه گردی یا رستوران گردی نیز این درصد از تخفیف نیز محاسبه شده است.

مردم یک جامعه اصولا در تفریح کردن با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. افراد هنری تمایل دارند که اوقات فراغت خود را در سینما ها یا تائتر سپری کنند اما هزینه های بالای نمایش تائتر و سینما ها برای همه طبقات جامعه امکان پذیر نیست در نتیجه با استفاده از تخفیفان می توانید بلیط های سینما و تئاتر را با تخفیف از سایت تخفیفان تهیه کنید.

مکان های تفریحی بسیاری در سایت تخفیفان وجود دارد که برای رفاه حال عموم مردم گنجانده شده است تا بتوانند اوقات فراغت خود را در کنار خانواده و عزیزانشان به شادی سپری کنند. با مراجعه به وب سایت رسمی تخفیفان می توانید از مکان های بیشتر تفریحی اطلاعات کسب کنید.

کد تخفیف دیجی کالا برای خرید های بالای 50 هزار تومان و کد تخفیف بامیلو برای خرید از اپلیکیشن از جمله کد های تخفیف محبوب در تخهفیفان هستند

 



تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 | 11:57 | نویسنده : Kusadasi-tour |

بزرگترین و داغترین مرجع کدهای تخفیف کسب وکارهای اینترنتی

یکی از اهدافی که توسط شرکت تخفیفان دنبال شود، گسترش همکاری با شرکت‌های معتبر و استارت آپ های تازه نفس و خلاق بازار کشور در جهت خرید به صرفه تر و استفاده بیشتر مردم از این وب سایت ها و اپلیکیشن ها است. این شرکت ها ازدیجی کالا که بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است گرفته تا استارت آپ های موفقی نظیر ریحون، اتاقک، مستر بلیط، آچاره، بیمی لاین و... است.

نتیجه گسترش همکاری شرکت تخفیفان با شرکت‌های مذکور، ارائه کدهای تخفیفی است که توسط شرکت تخفیفان و در صفحه مربوط به کدهای تخفیف مشاهده کنید.

 با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا به‌صورت جزئی‌تر به بررسی و مطالعه در خصوص کد تخفیف و کد تخفیف ریحون و کد تخفیف دیجی کالا و فیلمیو بپردازیم.

 

اولین وب‌سایتی که به بررسی آن در خصوص کوپن تخفیف و کد تخفیف می‌پردازیم فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که تقریباً همه ما حداقل یک‌بار تجربه خرید از آن را داشته‌ایم.

فروشگاه دیجی کالا ازجمله قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که راه‌اندازی شده است و امروزه ازجمله مهم‌ترین وپربازدیدترین فروشگاه‌های اینترنتی در کشور محسوب می‌شود.

کیفیت و ارائه خدمات و محصولات برتر ارائه‌شده در دیجی کالا ازجمله اهداف اصلی فروشگاه دیجی کالا بوده که تاکنون نیز در این امر موفق بوده. از جمله دلایلی که می‌توان شرکت دیجی کالا را یک شرکت بزرگ و پیشرو در زمینه کدتخفیفبیاننمودهمکاریاینشرکتباتعدادبسیارزیادیازفروشندگاناستکهسببمحبوبیتاینشرکتشدهاست.

اگرقصدخریدازفروشگاهاینترنتیدیجیکالاراداریدمی‌توانیدکالایخودراباقیمتیکمتربخرید. برایاینکارفقطکافیستتابهقسمت کد تخفیف دیجی کالا در سایت تخفیفان مراجعه کنید.

کد تخفیف فیلمو؛ بی قفه فیلم ببنید!

با کد تخفیف فیلیمو می‌توانید به سادگی هزاران فیلم و سریال متنوع ایران و جهان را به صورت آنلاین تماشا کنید. فیلیمو یک سرویس آنلاین تماشای فیلم است که توسط سرویس اشتراک ویدیو آپارات بنا شده و امروز خرید اشتراک فیلیمو با کد تخفیف فیلیمو به سادگی امکان پذیر است.

مهمترین ویژگی فیلیمو هماهنگی کیفیت پخش فیلم و سریال با سرعت اینترنت شما است تا فیلم در هنگام تماشا قطع نشود. البته فیلیمو با کیفیت HD تمام فیلم‌ها را برای شما پخش خواهد کرد و از بابت کیفیت فیلم هیچ جای نگرانی نخواهید داشت. یک ویژگی دیگر و فوق‌العاده فیلیمو در این است که شما به راحتی می‌توانید با اینترنت ایرانسل، همراه اول، مبین‌نت، های وب، پارس آنلاین، آسیا تک و فن آوا به صورت رایگان و نامحدود و بدون مصرف ترافیک، آنلاین فیلم و سریال تماشا کنید. این سرویس آنلاین فقط مختص فیلم و سریال‌های داخلی و ایرانی نیست. با کد تخفیف فیلیمو، شما به سریال و فیلم‌های محبوب خارجی نیز دسترسی دارید و امکان تماشای آن‌ها به صورت دوبله شده یا با زیرنویس را خواهید داشت.

 

کد تخفیف ریحون، سفارش از بهترین رستوران ها و فست فودها

وب سایت دیگری که قصد معرفی آن را داریم؛ وب سایت ریحون است، ریحون یک سرویس‌های سفارش آنلاین غذا هست که برای شما بهترین رستوران‌های تهران رو در یک جا جمع کرده است شما با کد تخفیف ریحون این امکان رو دارید که از رستوران‌های به‌نامی مثل رستوران محفل، رستوران اکبرجوجه، سفره خانه سنتی خان دایی و صدها رستوران خوب دیگه تو سطح شهر هستند لذت ببرید.

هر زمانیکه احساس گرسنگی کردید و هوس یک غذای خوشمزه را کردید  یا یک مهمان ناخوانده داشتید دیگر نیازی به نگرانی نیست. با ریحون  و کد تخفیف ریحون در هر زمانی از شبانه روز قادر خواهید بود که غذای مورد علاقه تان را در کوتاهترین زمان و با کمترین قیمت پیداکنید، سفارش دهید و تحویل بگیرید.

 

برای راحتی شما، امکان پرداخت آنلاین و پرداخت درب منزل نیز وجود دارد. با ریحون فقط باید نام محله خود را انتخاب کنید و کافه‌ها و رستوران‌های اطراف خود را پیدا کنید. منو، قیمت و نظرات مشتریان را در مورد رستوران‌ها ببینید و بهترین را سفارش دهید و بعد کد تخفیف ریحون خود را ثبت کنید و منتظر غذا بمانید.

این وب سایت ها فقط بخشی از کدهای تخفیف موجود در سایت تخفیفان بودند برای مشاهده کد تخفیف بیشتر به سایت تخفیفان مراجعه کنید و خرید خودتون رو با تخفیف خریداری کنید.

 



تاريخ : چهار شنبه 17 مرداد 1397 | 23:7 | نویسنده : Kusadasi-tour |

رنگ جوتن:

جوتن از بزرگترین و معروفترین کارخانه جات تولید رنگ در جهان می باشد . آرم این شرکت در سال ۱۹۲۶ میلادی در کشور نروژ تاسیس شد و با داشتن ۴۰ کارخانه و ۷۱ شرکت در ۳۷ کشور جهان و ۷۴۰۰ نیروی کار پیشرو در صنایع رنگ ساختمانی ، صنعتی و دریایی می باشد.

رنگهای ساختمانی پایه آب (آکریلیک ) جوتن مناسب جهت فضاهای داخلی و خارجی ساختمان می باشد و به روی سطوح مختلف از جمله گچ ، سیمان ، پنلهای گچی و سیمانی (کناف ) ، چوب و سطوح دیگر قابل اجرا است .

محصولات جوتن به دلیل دوام و مقاومت بالا در برابر ضربه، بسیار مناسب جهت مراکز پر رفت و آمد مانند بیمارستان ها ، مدارس ، برجها ، ساختمانهای تجاری ، مسکونی ، اداری و رستوران ها می باشد.
به جهات کیفیت بالا ، عمر طولانی و دوام فوق العاده رنگ های جوتن و همچنین بهره گیری از سیستم ترکیب رنگ مولتی کالر ، سبب شده از هزینه های مضاعف زیرسازی ، ترمیم و نقاشی مجدد جلوگیری شود.

جوتن با بیش از ۱۶۰۰۰ طیف رنگی با قابلیت اجراء در طرحهای نا محدود دکوراتیو ، مناسب برای هر سلیقه ، علاوه بر ایجاد فضایی دلپذیر و زیبا باعث مقاوم سازی سطح و جلوگیری از ترکهای سطحی می شود.

توجه داشته باشید که رنگ جوتن توسط شرکت معتبر نوروژی تولید وعرضه می شود. این شرکت در کشور های مختلف دارای شرکت و همچنین نمایندگی رنگ جوتن می باشد، نمایندگی های این شرکت در سراسر جهان گسترده شده است تا شما به راحتی بتوانید صنایع ساختمانی خود منجمله رنگ جوتن را که طرفداران زیادی دارد را خریداری کنید.

تاریخچه رنگ جوتن

جوتن که به انگلیسی Jotun  نامیده می شود، نام یک شرکت نروژی است، که در زمینه رنگ و زرین های صنعتی فعالیت می کند. شرکت جوتن در بیش از نود کشور جهان منجمله ایران دارای کارمند می باشد. شرکت جوتن یکی از معتبرترین کارخانجات تولید رنگ در جهان می باشد که در کشورهای مختلف دارای نمایندگی می باشد که شرکت یکتا پوشش آریانا نمایندگی رنگ جوتن در تهران می باشد. تاریخچه تاسیس این شرکت به سال ۱۹۲۶ میلادی بر می گردد.

شرکت جوتن در سال ۱۹۳۹  در ابتدای شروع جنگ جهانی دوم از جمله شرکت هایی بود که صندوق بازنشسنگی را برای کارکنانی که در شرکت جوتن نروژ کار می کردند تعریف نمود. پس از پایان جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵ میلادی خط تولید dy golin را در کارخانه شیمیایی فلایشر به راه انداخت که این خط تولید همچنان پس از گذشت سالهای متمادی به عنوان برند برتر شناخته می شود.

پس از آن در سندیفیورد کارخانه جدیدی در سال ۱۹۵۱ میلادی احداث نمود، که طبقات بالا دستی این کارخانه بزرگ برای کارهای تحقیقاتی و توسعه ای در نظر گرفته شد. در هم زمان از ۵ شیمیدان استخدام به عمل آمد، گلیدش در این باره می فرماید: آینده ما به سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه بستگی دارد که مصداق این حرف این است که امروز جوتن یکی از بزرگترین مراکز تحقیق و توسعه خصوصی در نروژ می باشد.

جوتن در سال ۱۹۵۶  با راه اندازی trebittروش جدیدی را برای رنگ آمیزی خانه روانه بازار کرد که تا سال ۱۹۶۹ به عنوان دو جزء مجزا با رنگ تتنج و جعبه های جداگانه عرضه می شود. پس از سالها تلاش گلدیش در سال ۱۹۶۸ در سندیفیورد فروشگاه عرضه کننده رنگ باز کرد. پس از آن گلیدش توانست سمت عرضه کننده کالا به ناوگان صید نهنگ را را به خود اختصاص دهد. در همان سال تولید رنگ های پودری coat  شروع نمود.

در سال ۱۹۷۵ در دبی کارخانه ای احداث نمود که این کارخانه در بین المللی کردن جوتن نقش مهمی را بازی کرد، در همان سال جوتن یک نوآوری جدید به نام seamaster  حفاظت ضد رسوب را نیز عرضه نمود. یک سال پس از آن راه اندازی مولتی کالر جوتن نیز انجام شد و این اختراع اختیارات گسترده ای را در اختیار فروشندگان و مصرف کنندگان قرار داد.

در سال ۱۹۷۸ کارخانه  پودری در تایلند تاسیس نمود و بر موفقیت های خود افزود. از آن پس در کشورهای مختلف کارخانه و شرکت تاسیس نمود. در سال ۱۹۸۵ اپوکسی را برای پوشش و تعمیر در طیف گسترده ای تولید نمود. در سال ۱۹۹۸ طراح استاندارد سلامت را برای حفط محیط زیست در تمام کارخانه ها فراهم نمود.

جوتن در رده بندی بزگترین شرکت های رنگ سازی جهان قرار دارد. موفقیت های این شرکت آنقدر زیاد است که اگر بخواهیم به طور مفصل توضیح دهیم یک مجموعه کتاب کامل خواهد شد در این نوشته به طور کوتاه به تاریخچه رنگ جوتن اشاره نمودیم تا باب آشنایی شما با جوتن باشد. شرکت یکتا پوشش آریانا نمایندکی رنگ جوتن در تهران می باشد.

همانطور که می دانید محصولات جوتن در زمینه صنایع و ملزومات ساختمانی می باشد که یکی از این خصوصیات رنگ جوتن می باشد، این رنگ دارای خصوصیات گسترده ای است، که در ذیل به بخشی از آنها اشاره خواهیم نمود. در ادامه نیز همراه ما باشید.

خصوصیات رنگ جوتن

  • از مهمترین خصوصیات رنگ جوتن می توان به نداشتن بو اشاره کرد. مواد به کار رفته در جوتن طوری است که شما هیچگونه بویی را به هنگام رنگ آمیزی و پس از آن احساس نمی کنید. اگه رنگی را که استفاده می کنید بخواهید نگه دارید باید طبق اصولی نگهداری باشد و اگر رنگ و بوی آن تغییر کرد رنگ بلا استفاده می باشد و از استفاده مجدد خودداری کنید. شرکت یکتا پوشش آریانا نمایندگی رسمی رنگ جوتن در تهران می باشد که اماده مشاوره و پاسخگویی به هموطنان عزیز می باشد.
  • از خصوصیات رنگ جوتن قابلیت استفاده بر روی هر سطحی اعم از سقف، کف، دیوار ، بنا ساختمان و … می باشد. زیبایی بنای ساختمان سینما، اداره، محل کار، خانه ، استخر، و … را با رنگ جوتن تجربه کنید. شرکت یکتا پوشش آریانا متوالی فروش رنگ جوتن در ایران می باشد.
  • خصوصیات رنگ جوتن در پوشش دهی کامل سطح مورد نظر می باشد. بطوری که استفاده از رنگ جوتن سبب می شود تا سطح مورد نظر به طور کامل پوشیده شود و هیچ اثری از ترک خوردگی و شکستی در آن پدیدار نمی شود این رنگ قدرت مقاومت بالایی دارید.
  • صرفه اقتصادی از دیگر خصوصیات رنگ جوتن می باشد. قبل از هر چیزی باید به دنبال یک خرید مطمئن باشیم تا بتوانیم سالهای سال از ان استفاده کنیم، و خیالمان از بابت آن راحت باشد دیگر برای آن هزینه نکنیم. رنگ جوتن به دلیل قابلیت بالایی که دارد سالهای سال برای شما به همین صورت روز اول باقی می ماند. بدین ترتیت می توان گفت شما سود خواهید نمود و علاوه بر آن بنای شما نیز زیباتر خواهد شد.
  • ضد آلرژی بودن رنگ جوتن نیز از خصوصیات منحصر به فرد آن است، افراد و گروههای مختلف نسبت به رنگ آلرژی دارند و همه ما چنین افرادی را مشاهده و شاید خود ما یکی از این افراد باشیم. استفاده از رنگ جوتن ضد آلرژی می باشد. شرکت یکتا پوشش آریانا نمایندگی رنگ جوتن در تهران می باشد. اگر شما قصد خرید و یا مشاوره در این زمینه را دارید می توانید با شرکت یکتا پوشش آریانا در ارتباط باشید.
  • دارای بافت مناسبی می باشد. استفاده از رنگ جوتن دارای خصوصیات برجسته ای است که همگان را به استفاده از رنگ جوتن تشویق می کند.
  • قابل شستشو بودن ، عدم رنگ پذیری ، عدم فرو افتادن رنگ پس از رنگ آمیزی و رنگ دادن از دیگر خصوصیات بارز رنگ جوتن می باشد. توجه داشته باشید که رنگ جوتن خصوصیات برگزیده زیادی دارد. ما در این نوشتار فقط به بخش کوچکی از خصوصیات بارز آن اشاره کوتاهی نمودیم تا باب آشنایی شما با رنگ جوتن باز شود.

یکتا پوشش آریانا با هدف طراحی، فروش، اجرا و مشاوره و اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر خارجی و داخلی جهت انواع پوشش های ساختمانی ( رنگ نمای ساختمان و کاغذ دیواری ولمینت و …) و صنعتی و دریایی در سال ۱۳۸۸ به تاسیس رسید. با عنایت الهی و با دانش فنی و بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب و جدیدترین سیستم های رنگ آمیزی روز دنیا ده ها پروژه ملی و خصوصی در کشور را مطابق با استانداردهای جهانی با موفقیت به انجام رسانیده است.

مرکز مولتی کالر آرژانتین (دماوند) (نمایندگی مولتی کالر رنگ جوتن) :

این مرکز از سال ۱۳۸۹ به عنوان نمایندگی مولتی کالر رنگ جوتن شروع به کار نمود. فعالیت این مرکز در زمینه فروش انواع رنگ جوتن بهمراه مشاوره تخصصی بنا به نیاز مشتریان گرامی می باشد.

رنگ داخلی جوتن(رنگ داخلی ساختمان)

 

اجرای رنگ نما (رنگ نمای ساختمان ، رنگ نمای جوتن)

سنگ در بسیاری از اوقات سقوط خواهد کرد و دارای قیمت بالایی نیز هست آجرها کثیف می‌شوند چرک پذیرند و شوره می‌زنند. شیشه مخصوصاً در زمان زلزله خطرناک است و علاوه براین اتلاف انرژی بسیاری نیز از طریق شیشه انجام می‌شود. به دلایل مذکور در بیشتر کشورهای جهان رنگ بهترین گزینه جهت استفاده در نمای ساختمان است که به عنوان رنگ نمای جوتن معروف شده است. با این وجود در گذشته بعلت عدم وجود رنگ مرغوب و مقاوم، مهندسین و سازندگان ساختمان در ایران در اغلب طراحی‌های خود رنگ را در نما حذف کرده بوده‌اند. اما رنگ جوتن تمام کیفیات لازم را دارد و برای رنگ نما بسیار مناسب هست شما می‌توانید از نمایندگی رنگ جوتن تهران (شرکت یکتاپوشش آریانا) رنگ مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

مزایای رنگ نما (رنگ نمای ساختمان ، رنگ نمای جوتن):

– عایق حرارتی
– قابلیت اجرای آسان و سریع
– آسان و سریع اجرا شده
– عایق رطوبت بوده
– امکان تنفس سطوح
– مقاومت در برابر عوامل خارجی
– قابلیت اجرا بر روی رنگ قدیمی نما و تشکیل جایگزینی با عمر بالا

رنگ داخلی ساختمان (رنگ داخلی جوتن)

رنگ‌های ساختماني دو دسته هستند: رنگ‌های قابل شستشو و رنگ‌های غير قابل شستشو.
رنگ‌های روغني و یا اكريليك در جرگه رنگ‌های قابل شستشو قرار دارند و رنگ‌های غير قابل شستشو شامل رنگ‌های پلاستيكی می‌شوند. در مقوله نقاشی داخل ساختمان، برای سقف، از رنگ پلاستيك و براي ديوارها، درب‌ها و چهارچوب‌ها از رنگ‌های اكريليك و يا روغني استفاده می‌کنند. نمایندگی رنگ جوتن، مرکز عرضه بهترین رنگ برای رنگ‌آمیزی داخل ساختمان می‌باشد.
گزینه‌های ديگری نیز وجود دارند که براي پارکینگ‌ها، راه‌پله‌ها و مناطق عمومي مناسب‌اند و در داخل ساختمان کاربرد چندانی ندارند.
رنگ آستر
برای کسب نتیجه مطلوب در نقاشی داخل ساختمان به وسیله هر رنگ پوششی، آماده‌سازی دیوارها یا اشیاء برای رنگ‌آمیزی بسیار حائز اهمیت است. شاید بتوان گفت زیرسازی از رنگ‌آمیزی مهم‌تر است. یکی از این تکنیک‌ها برای زیرسازی، افزودن چند قطره رنگ به آستر است که به پوشانندگی بهتر آن کمک خواهد کرد. بعلاوه اگر تصمیم بر تغییر رنگ گرفتید نیز آستر ضروری است. از آستر در کاغذدیواری، پنل های پیش ساخته، تمام سطح‌های بدون پوشش، محل بروز لکه‌ها، تعمیر، کار بر روی رنگ موجود بر پایه رنگ روغنی و در هنگام تغییر ناگهانی رنگ نیز استفاده می‌شود.



تاريخ : شنبه 6 مرداد 1397 | 12:35 | نویسنده : Kusadasi-tour |

دفتر عقد

دفتر عقد و ازدواج شيك با قيمت مناسب

دفتر ازدواج غرب تهران با سفره عقد شيك

برخی از افراد جامعه که در رفاه کامل زندگی میکنند مشخصا مشکلی با هزینه های عقد و ازدواج ندارند، اما اگر واقع نگرانه به جامعه نگاه کنیم بخش عمده ای را طبقه متوسط و رو به پایین تشکیل میدهند، بنابراین مشکلات اقتصادی روی این افراد سنگینی بیشتری دارد و در زمان عقد و ازدواج باعث نگرانی زوجین و خانواده ها میشود.
ازدواج یک بار در زندگی افراد رخ میدهد و هرکسی دوست دارد در بهترین روز زندگی اش همه چیز بر وفق مردادش باشد و آرزویی هایی که داشته است برای این روز برآورده شود.
پس اگر در شرف عقد و ازدواج هستید و نگران هزینه های بالای دفاتر عقد و ازدواج اید، دفتر ازدواج مهر و وفا این نگرانی را از شما دور میکند.
دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا در تهران منطقه سعادت آباد، برای تمامی افراد جامعه در هر سطحی به برگذاری مراسمی رویایی در محیطی شیک و مدرن میپردازد.
امکانات دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا شامل، سفره عقد لوکس و مدرن با ۵ تم رنگ، عقد شرعی و ثبت عقد، انتخاب عاقد، برگذاری عقد آریایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی، ظرفیت ۵۰ نفر، گل آرایی طبیعی، پذیرایی و… میباشد.
که در ۴ پکیج مختلف برای شما عزیزان ارائه میشود.

دفتر شیک برای ثبت عقد و ازدواج – مراحل ثبت ازدواج دائم

از دسته امکاناتی که دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا برای عروس و داماد های عزیز در نظر گرفته برای آن دسته از افرادی است که تنها میخواهند در این دفتر عقد، ثبت ازدواج کنند.
زوجین عزیز میتوانند از شنبه تا چهارشنبه به جز اعیاد به ثبت ازدواج در دفتر عقد مهر و وفا بپردازند.

مراحل ثبت ازدواج دائم

مرحله اول: مراجعه به دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا برای بستن قرارداد و تعیین زمان عقد به همراه مدارک لازم.
– اصل شناسنامه زوجین به همراه ۲ برگ کپی
– اصل کارت ملی زوجین به همراه ۲ برگ کپی (پشت و رو کارت)
– جواب آزمایش قبل از عقد و یا دریافت معرفی نامه آزمایشگاه
* دفتر ازدواج مهر و وفا به شما عزیزان معرفی نامه آزمایشگاه و آدرس آزمایشگاه های معتبر را ارائه میدهد.
* مدارک لازم شامل اصل شناسنامه، کارت ملی و دو قطعه عکس زوجین میباشد.
* نباید از یک ماه تاریخ انقضا جواب آزمایشات گذشته باشد.
– اصل شناسنامه پدر عروس (برای دوشیزگان)
* درصورتی که پدر زوجه فوت کرده اصل شناسنامه باطل شده به همراه کپی یا اصل گواهی فوت ثبت احوال و کپی لازم است.
* در غیر این صورت داشتن وکالتنامه محضری پدر زوجه الزامی است.
* اگر ازدواج دوم زوجه بود مدرک زیر باید ارائه شود.
– اصل طلاقنامه
– اصل و کپی گواهی فوت همسر قبلی

"براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره 09120146570 تماس حاصل نماييد "



تاريخ : شنبه 5 اسفند 1396 | 22:20 | نویسنده : Kusadasi-tour |

فروشگاه اینترنتی ونیز کالا نمایندگی فروش اجاق گاز رومیزی اخوان عرضه مستقیم هود اخوان ، اجاق گاز رومیزی اخوان ، سینک اخوان ، فر اخوان به قیمت عمده و ارسال رایگان به سراسر کشور .اگر شما به دنبال خرید اجاق گاز رومیزی اخوان می باشید میتوانید لیست قیمت اجاق گاز رومیزی اخوان را در صفحه زیر مشاهده بفرمایید

https://venizkala.com/category/129/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86

شایان ذکر است این فروشگاه با در نظر گرفتن سود کم در تلاش تا علاوه بر کسب رضایت شما عزیزان ، امار فروش خود را بالا برده و به یک رقابت برد برد دست یابد.فروشگاه اینترنتی ونیز کالا نمایندگی هود کن ، فر داتیس ، سینک اخوان ، ایلیا استیل ، استیل البرز ، فر لتو ، میلان به صورت فروش تکی به قیمت عمده فعالیت می کند.آدرس سایت ونیز کالا venizkala.com می باشد.برای مشاهده لیست قیمت اخوان به لینک زیر در سایت venizkala مراجعه بفرمایید.

https://venizkala.com/brand/2/%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86

همکاران ما در فروشاه ونیز کالا با تلفن های زیر آماده مشاوره به شما عزیزان در زمینه خرید محصولات کن ،‌داتیس ، اخوان ، ایلیا استیل ، استیل البرز ، تی اند دی ، لتو میلان و بهترین برندهای هود ، گاز ، سینک  و... می باشند. تلفن 02155775968 - 02155796248 venizkala.com



تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 | 12:58 | نویسنده : Kusadasi-tour |

مهراکس | طراحی حرفه ای گرافیک

 

بهترین طراح گرافیک

تنها کافیست عبارت "طراح گرافیک" را جستجو کنید تا با هزاران وبسایتی که خدمات طراحی گرافیک را ارائه می دهند، مواجه شوید. اما آیا همه آن ها بهترین در کار خود هستند؟ بسیاری از افراد بدون دانش کافی در این زمینه شروع به فعالیت کردند. در این بین پیدا کردن طراحی مطمئن که به همان اندازه پروژه های خود، به پروژه شما نیز اهمیت دهد، کمی سخت است. اما بگذارید به شما بهترین را معرفی کنیم :

" در وبسایت مهراکس، مشتریان ما پس از اولین سفارش خود تا سال ها بعد به همکاری با ما ادامه می دهند "

 

ظاهر پروژه شما حرف اول را میزند !

ظاهر و شکل کلی چه از لحاظ طراحی یا رنگبندی، حرف اول را میزند. چرا که ظاهر پروژه ، وبسایت یا محصول شما اولین چیزی است که مردم مشاهده می کنند. اولین حسی که به فرد با پروژه شما منتقل می شود مهم ترین نکته در شروع موفقیت شماست. شما باید قادر به ایجاد این حس خوب باشید و اینکار چندان سخت نیست. تنها کافیست گرافیک کسب و کار خود را بدست فردی با تجربه بسپارید.

" مهم نیست تا به اینجا پروژه شما چه ظاهری دارد، مهم از اینجا به بعد است. سفارشات بسیاری جهت بازسازی انواع طراح ها داشته ایم، مشاهده قبل و بعد این تصاویر شما را شگفت زده می کند! "

 

مرجع کامل سفارشات گرافیک

کمی مشکل است که طرح های مورد نیاز خود را بصورت پراکنده سفارش دهید. یعنی طراحی لوگو خود را به یک فرد بسپارید و بنر تبلیغاتی را به فردی دیگر و همین روال برای سایر طرح ها!

هماهنگی بین طرح ها مهم است و نباید در پروژه شما چندین سبک طراحی با کیفیت کار متفاوت دیده شود. برای حل این مشکل، سفارشات خود را به طراحی مطمئن که قادر به انجام تمام نیاز های گرافیکی شما است بسپارید.

 

" در وبسایت MEHRAX هر نوع طرحی، انجام می شود "

طراحی لوگو : هر موضوع و هر سبکی، فارسی یا انگلیسی، نماد و ... برای ما فرقی نمی کند! قادر به طراحی هر نوع طرحی هستیم.

» نمونه کار لوگو

 

طراحی بنر : بنر های طراحی شده توسط ما کاملاً از آنچه که در وب مشاهده می کنید، متفاوت است. طراحی حرفه ای و افکت های زیبا. گیف یا فلش؟ انتخاب با شما!

» نمونه کار بنر

طراحی سایت : در همکاری با وبسایت uxeem به ارائه بهترین خدمات طراحی وبسایت پرداخته ایم.

» طراحی سایت

 

 

 

پشتیبانی 24 ساعته

قبل، بعد و یا حین انجام سفارش از پشتیبانی 24 ساعته و کامل ما برخوردار هستید.

 

وبسایت : http://www.mehrax.com

صفحه تماس با ما : http://www.mehrax.com/contact

ایمیل : info[@]mehrax[.]com

تلگرام : http://t.me/mehraxcom

تلگرام : @mehraxcom

تلگرام : 09033556777

 



تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1396 | 15:8 | نویسنده : Kusadasi-tour |

لپ تاپ ایسوس X541UV-K

ابعاد

27.6 × 251.5 × 381.4 ميلي‌متر

 

وزن

2 کیلوگرم

 

نوع صفحه نمایش

TFT LED-backlit LCD

 

اندازه صفحه نمایش

15.6 اینچ

 

وضوح صفحه نمایش

Full HD, 1920×1080

 

سازنده و مدل پردازنده مرکزی

Intel 7200U

 

سری و فرکانس پردازنده

corei5 2.50GHz up to 3.10GHz

 

حافظه cache

3 مگابایت

 

ظرفیت حافظه رم

8 گیگابایت

 

نوع حافظه رم

DDR4

 

ظرفیت حافظه داخلی

یک ترابایت

 

نوع حافظه داخلی

هارد دیسک

 

مدل پردازنده گرافیکی

Nvidia GeForce 920M DDR3

 

حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی

2 گیگابایت

 

سیستم عامل

ندارد

 

باطری

باتری لیتیوم-یون پلیمر با ظرفیت 38 وات‌ساعت

 

گارانتی

دو ساله یکپارچه ایسوس(سازگار,ویستا و آواژنگ), بدون گارانتی

 

سایر امکانات

– بلندگوهای استریو داخلی با تکنولوژی SonicMaster

– پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی

– مجهز به یک پورت USB Type-C

– همراه با کیف و ماوس اورجینال ایسوس



تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1396 | 11:9 | نویسنده : Kusadasi-tour |

كلينيك تخصصي كاشت مو ، پوست و زيبايي ايران هير  در فضايي آرام و مناسب پذيراي بيماران و ميهماناني است كه علاقمند به مشاوره و كسب اطلاعات در زمينه روش هاي نوين زيبايي و بازيابي طراوت جواني هستند. اين كلينيك يكي از بهترين كلينيك هاي كاشت مو در تهران است و همه چيز به ‏گونه‌اي فراهم گرديده تا شما به عنوان ميهمان اين مجموعه به نتيجه دلخواه‌تان برسيد. تمام مراجعه كنندگان محترم قبل از شروع مراحل درمان، تحت مشاوره پزشكان و متخصصين اين مركز قرار مي گيرند و بعد از دريافت اطلاعات لازم و معاينه هاي مورد نياز، نيازمندي هاي درماني آنها مشخص شده و برنامه درمان و پيگيري هاي لازم تعريف مي گردد زيرا بسياري از آنان با سئوالات مختلفي روبرو مي شوند كه حتما بايد در جلسات مشاوره به آنها پاسخ داده شود از جمله: هزينه كاشت موي طبيعي چقدر است؟ (قيمت كاشت مو) بهترين روش كاشت مو چيست؟ تفاوت كاشت مو hrtو كاشت مو sut چيست؟ بهترين روش كاشت مو براي خانمها چيست و ...

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۳۱۶۵۲۱

آدرس: تهران صادقيه

ايميل: iranhair24@gmail.com

سايت: http://iranhair.net/

ما پاسخگوي شما هستيم و بهترين كيفي كاشت مو را مي توانيد از سايت http://iranhair.net بخواهيد. كافيست كه با ما تماس بگيرد.

 

کاشت مو طبیعی ارزان


 کاشت مو sut



تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1396 | 20:33 | نویسنده : Kusadasi-tour |

دانلود آهنگ جدید رضا بیجاری به نام پاییز با لینک مستقیم

download new song by reza bijari called paeez

دانلود آهنگ جدید رضا بیجاری به نام پاییز

دانلود آهنگ جدید رضا بیجاری به نام پاییز

متن آهنگ پاییز رضا بیجاری

دوباره رنگ پاییزی نشسته تو فضای شهر
منو یاد تو میندازن تمام نیمکتای شهر
منو یاد تو میندازه دوباره نم نم بارون
تموم خاطراتم را به زیر چتر برگردون
حخداحافظ خداحافظ تموم آرزوی من
سلام پاییز دلتنگی
که برگشتی به سوی من
خداحافظ خداحافظ نگاهم خیسِ بارون
صدای خش خش برگا تو گوشِ این خیابونه
تو میری و بدون تو هوام بارونی تر میشه
تو میری و تو این کوچه غروبی تلخ در پیشه
تو میری کوچمون سرده ، تو میری کوچمون هیچه
به یاد تو که می افتم تو چشمام اشک میپیچه
خداحافظ خداحافظ تموم آرزوی من
سلام پاییز دلتنگی
که برگشتی به سوی من
خداحافظ خداحافظ نگاهم خیسِ بارون
صدای خش خش برگا تو گوشِ این خیابونه

دانلود آهنگ با لینک مستقیم 

 



تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1396 | 23:1 | نویسنده : Kusadasi-tour |

 

عکس موزه هنرهای معاصر 16664

موزه هنرهای معاصر

اگه دوست دارید معماری سنتی و معماری مدرن رو یکجا ببینید، سری به موزه هنرهای معاصر بزنین . این موزه در سال ۱۳۵۶ خورشیدی به کوشش و ابتکار کامران دیبا و با حمایت فرح پهلوی در گوشه غربی پارک لاله و در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع بنا شد. ساختمون این موزه ۳۵ سال پیش افتتاح شده و توش سه طبقه و چندتا گالری داره که آثار و اشیای توی اون به مناسبتای مختلف عوض میشه. تو این سه گالری موزه، آثار هنرمندای خارجی و ایرانی هست.
در ضمن می تونین از امکانات دیگه این موزه که کتاب خانه تخصصی، کار گاه عکاسی، محل فروش نشریه، رستوران، سالن سخنرانی و یه سالن سینمای جمع و جور هستن هم استفاده کنین .راستی یادتون باشه که موزه شنبه ها و تعطیلات رسمی تعطیله



تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1396 | 16:52 | نویسنده : Kusadasi-tour |

موزه حمام قلعه یک موزه مردم شناسیه، که در سال ۱۳۸۷ شمسی در خیابان شریعتی، کوچه مهر، جنب حمام قلعه در شهر همدان افتتاح شده . ساعات کار این موزه از ۸ صبح تا ۱۰ شبه. 

مجموعه فرهنگی تاریخی حمام قلعه، به جز موزه سفره خانه هم داره که می تونین بعد از بازدید از این مکان تاریخی، با انواع غذاهای سنتی در "سفره خانه سنتی حمام قلعه" دلی از عزا دربیارین.

موزه و سفره خانه سنتی حمام قلعه | Qaleh Bathroom

 

عکس موزه و سفره خانه سنتی حمام قلعه 211590


تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 14:55 | نویسنده : Kusadasi-tour |

نقش رستم

 
نقش رستم، یکی از مکان های دیدنی و تاریخی و همین طور مهم ترین و زیباترین آثار باستانی ایرانِ که در روستای زنگی آباد در شمال شهرستان مرودشت استان فارس و در فاصلهٔ ۶ کیلومتری از تخت جمشید در کوه حاجی آبادقرار گرفته. آرامگاه چند تن از پادشاهان هخامنشی از جمله داریوش بزرگ و خشایارشاه، نقش برجسته هایی از وقایع مهم دوران ساسانیان از جمله تاجگذاری اردشیر بابکان و پیروزی شاپور اول بر امپراتوران روم، بنایی موسوم به کعبه زرتشت و نقش برجسته ویران شده ای از دوران عیلامیان نیز در نقش رستم قرار داره.


عکس نقش رستم 55294


تاريخ : پنج شنبه 27 مهر 1396 | 20:5 | نویسنده : Kusadasi-tour |

عکس موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد 23695

 

موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد

یکی از بزرگترین موزه های ایرانه که در تهران، محدوده دارآباد واقع شده. محل آن یکی از کاخ های شمس پهلوی بوده که برای میهمانان ساخته شده ولی هیچگاه مورد استفاده قرار نگرفته بوده که بعد از انقلاب، با تغییراتی برای استفاده عموم به موزه تبدیل شد. 

در سال ۱۳۸۰ مجسمهٔ دایناسور گیاهخوار «کامپتوزوروس» که در دوران ژوراسیک در ایران می زیسته و آثارش در سنگواره های تشکیلات شمشک کرمان یافت شده بوده، توسط هنرمندان ایرانی و افغانی در یزد ساخته، و بعنوان نماد در محل ورودی موزه نصب گردیده. همچنین، دو نمونه از نادرترین و زیباترین پستانداران در حال انقراض، با نام های گورخر ایرانی و یوزپلنگ آسیایی در اون به نمایش گذاشته شده.

موزه در سال ۱۳۷۶ به عضویت شورای بین المللی موزه ها درآمد و در همین سال نیز بعنوان اولین موزه ایرانی به شبکه جهانی اینترنت پیوست .



تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 1:44 | نویسنده : Kusadasi-tour |

روستای کندلوس (دهکده کندلوس)

عکس روستای کندلوس 119165
 

کندلوس فقط به خاطر طبیعت زیبا و سرسبزش شهره عام و خاص نیست، بلکه مجموعه فرهنگی کندلوس چنان وجاهتی به این روستای تاریخی بخشیده که هم اکنون روستای کندلوس به یکی از قطب های گردشگری استان مازندران تبدیل شده است. 

ازجمله فعالیت هایی که به کندلوس در کنار زیبایی های طبیعی جلوه ای خاص بخشیده و موجب شده است این دهکده از شهرت بسزایی برخوردار شود، برپایی دو موزه مردم شناسی و موزه گیاهان دارویی است. موزه مجموعه فرهنگی کندلوس یکی از موزه های منحصر به فرد استان مازندرانه که در آن آثاری از سفال، آبگینه، سکه، ظروف چینی و وسایل روشنایی از هزاره دوم قبل از میلاد تا دوره قاجاریه و بخش اسناد و کتب خطی، نسخ خطی کلام الله مجید، دیوان اشعار، عقدنامه، فرامین جمع آوری شده. تنها ۱۵ دقیقه پیاده روی از میان کوچه های باریک و سنگفرش روستا کافی است تا به موزه برسید. البته خانه های روستای کندلوس همچون بسیاری از روستاهای تاریخی مثل ابیانه کاشان به قدری زیباست که طبیعتاً زمان رسیدن شما را به موزه طولانی تر می کند. 

برای رسیدن به کندلوس از محور کرج ـ چالوس که به سمت چالوس حرکت کنید ۷ کیلومتر بعد از مرزن آباد به دوراهی کجور می رسید. در این راه فرعی پس از طی ۴۲ کیلومتر مسیر کوهستانی به روستای کندلوس می رسید.



تاريخ : چهار شنبه 12 مهر 1396 | 22:13 | نویسنده : Kusadasi-tour |

عکس آرامگاه خواجوی کرمانی 81238

آرامگاه کمال الدین ابولعطاء متخلص به خواجوی کرمانی کنار دروازه قرآن و در تنگه الله اکبر قرار دارد وچشمه رکن آباد هم از کنار این مزار جریان دارد. این آرامگاه بدون سقف در سال ۱۳۱۵ ساخته شده است که تاکنون بارها مورد بازسازی قرارگرفته و بازدیدکننده زیادی هم دارد .
کمی بالاتر از مقبره خواجو، ۳ غار دیده می شود که یکی از آنها محل عبادت و ریاضت زاهدان و مشایخ بوده و خواجو هم مدتی اونجا به عبادت مشغول بوده . سال ۱۳۷۰ بعد از کنگره بزرگداشت خواجو در کرمان سردیسی از این عارف نامی ایران در این محل نصب شده است.



تاريخ : دو شنبه 10 مهر 1396 | 1:59 | نویسنده : Kusadasi-tour |
پل چوبی بندر کیاشهر
تالاب و پل چوبی بندرکیاشهر از مناطق بسیار دیدنی استان گیلانه، این بندر زیبا یکی از مراکز توریستی بکر کشورِ و بهترین مکان تفریحی این بندر پل چوبی که به طول یک کیلومتر از وسط تالاب بین المللی بوجاق عبور کرده .
 
عکس پل چوبی بندر کیاشهر 14963


تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1396 | 23:38 | نویسنده : Kusadasi-tour |

پارک جنگلی کوهسار

این پارک یکی از جاذبه های تفریحی و گردشگری شهر تهرانه و فضای مناسبی برای پیاده روی داره. از امکاناتش می شه به پیست موتور سواری و گلایدر، آموزش ساخت بالن و بومرنگ اشاره کرد. تازه توی این پارک دسترسی به ارتفاعات با وسیله نقلیه هم ممکنه. تو این پارک می تونین تهران رو زیر پاهاتون ببینین. 
این بوستان چندان در میان مردم، شناخته شده نیست و محلی خلوت و بی سروصداست.

آدرس: ایران - تهران - تهران شهران شمالی، بلوار کوهسار
عکس پارک جنگلی کوهسار 230945


تاريخ : یک شنبه 2 مهر 1396 | 21:31 | نویسنده : Kusadasi-tour |

هتل اسپادانا اصفهان

عکس هتل اسپادانا اصفهان 45381

هنر معماری در ایران، وامدار معماری شهر اصفهان است و این هنر در طراحی هتل اسپادانا با چشم اندازی زیبا از سی و سه پل رنگ و بویی خاص یافته است.
این هتل در مجاورت زاینده رود زیبا، بوستان فرحبخش آیینه خانه و سی و سه پل با عظمت، قریب به ۲۰ سال قبل فعالیت خود را آغاز نموده. این هتل با بهره برداری از موقعیتی ویژه از لحاظ جغرافیایی، شامل ۴ طبقه و ۳۲ باب اتاق، آماده ارائه خدمات به مهمانان عزیز می باشد.
این هتل مهارت های معماری مدرینه و ظرافت های سنت را به کار گرفته تا همگام با علم نوین هتلداری بر میزبانی خود رنگ حقیقت بخشد.



تاريخ : دو شنبه 27 شهريور 1396 | 21:42 | نویسنده : Kusadasi-tour |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Adroom :.