سقف حیاط خلوت در چه مواردی به کار می رود؟

 

http://rupload.ir/upload/9waljdj3hgegkyizit8b.jpg

سقف حیاط خلوت در چه مواردی به کار می رود؟

سقف حیاط خلوت برای پوشانندن حیاط خلوت از بارش های باران و برف و گرد و غبار به کار می رود  حیاط خلوت را می توان به عنوان بخشی از خانه به کاربرد برای مثال اتاق خواب ، آشپزخانه و غیره است.

حیاط خلوت یا پاسیو طبقات همکف مسکونی عموما به عنوان فضای غیرقابل استفاده در ساختمانها به شمار می آید. شرکت سقف پوشان زاگرس با استفاده از نورگیرهای حبابی این امکان را برای شما فراهم ساخته تا شما عزیزان از این محل به عنوان یک اتاق خواب یا حتی به منظور اضافه کردن به محل آپارتمان و آشپزخانه خود استفاده نمایید, وجود فضای زیاد در حیاط خلوت وبالای پشت بام منازل و ادارات ،باعث می شودتا بعضی از افراد نسبت به استفاده بهینه از آن اقدام نمایند.

 

طراحی و اجرای سقف حیاط خلوت

شرکت سقف پوشان زاگرس طراح و مجری سقف حیاط خلوت میباشد .حیاط خلوت یکی از مهمترین رکن های یک منزل مسکونی است که با استفاده از سقف حیاط خلوت میتوان به خوبی در زیر سایه آن به استراحت پرداخت و از فضای سبز منازل خود استفاده کرد.

طراحی و اجرای سقف پاسیو

شرکت سقف پوشان زاگرس طراح و مجری سقف پاسیو مناسب جهت پوشش سقف پاسیو ، استخر ، پارکینگ، پوشش مراکز تجاری و اداری ، گلخانه در رنگهای متفاوت ، داشتن لایه مقاوم uv ، عایق حرارتی و صوتی که میتواند افراد را دربرابر نور مضر آفتاب محافظ کند.


طراحی و اجرای سقف پلی کربنات

شرکت سقف پوشان زاگرس طراح و مجری سقف حیاط خلوت ، سقف پاسیو ،سقف حبابی ، سقف نورگیر، پوشش خرپا فضایی ، پوشش استخر ، سقف کاذب ، بارانگیر ، اجرای سایبان ، اجرای گلخانه ، اجرای انباری و …

منبع : سقف حیاط خلوت


تاريخ : چهار شنبه 5 دی 1397 | 22:39 | نویسنده : Kusadasi-tour |
.: Weblog Themes By Adroom :.