بزرگترین و داغترین مرجع کدهای تخفیف کسب وکارهای اینترنتی

یکی از اهدافی که توسط شرکت تخفیفان دنبال شود، گسترش همکاری با شرکت‌های معتبر و استارت آپ های تازه نفس و خلاق بازار کشور در جهت خرید به صرفه تر و استفاده بیشتر مردم از این وب سایت ها و اپلیکیشن ها است. این شرکت ها ازدیجی کالا که بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است گرفته تا استارت آپ های موفقی نظیر ریحون، اتاقک، مستر بلیط، آچاره، بیمی لاین و... است.

نتیجه گسترش همکاری شرکت تخفیفان با شرکت‌های مذکور، ارائه کدهای تخفیفی است که توسط شرکت تخفیفان و در صفحه مربوط به کدهای تخفیف مشاهده کنید.

 با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا به‌صورت جزئی‌تر به بررسی و مطالعه در خصوص کد تخفیف و کد تخفیف ریحون و کد تخفیف دیجی کالا و فیلمیو بپردازیم.

 

اولین وب‌سایتی که به بررسی آن در خصوص کوپن تخفیف و کد تخفیف می‌پردازیم فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که تقریباً همه ما حداقل یک‌بار تجربه خرید از آن را داشته‌ایم.

فروشگاه دیجی کالا ازجمله قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که راه‌اندازی شده است و امروزه ازجمله مهم‌ترین وپربازدیدترین فروشگاه‌های اینترنتی در کشور محسوب می‌شود.

کیفیت و ارائه خدمات و محصولات برتر ارائه‌شده در دیجی کالا ازجمله اهداف اصلی فروشگاه دیجی کالا بوده که تاکنون نیز در این امر موفق بوده. از جمله دلایلی که می‌توان شرکت دیجی کالا را یک شرکت بزرگ و پیشرو در زمینه کدتخفیفبیاننمودهمکاریاینشرکتباتعدادبسیارزیادیازفروشندگاناستکهسببمحبوبیتاینشرکتشدهاست.

اگرقصدخریدازفروشگاهاینترنتیدیجیکالاراداریدمی‌توانیدکالایخودراباقیمتیکمتربخرید. برایاینکارفقطکافیستتابهقسمت کد تخفیف دیجی کالا در سایت تخفیفان مراجعه کنید.

کد تخفیف فیلمو؛ بی قفه فیلم ببنید!

با کد تخفیف فیلیمو می‌توانید به سادگی هزاران فیلم و سریال متنوع ایران و جهان را به صورت آنلاین تماشا کنید. فیلیمو یک سرویس آنلاین تماشای فیلم است که توسط سرویس اشتراک ویدیو آپارات بنا شده و امروز خرید اشتراک فیلیمو با کد تخفیف فیلیمو به سادگی امکان پذیر است.

مهمترین ویژگی فیلیمو هماهنگی کیفیت پخش فیلم و سریال با سرعت اینترنت شما است تا فیلم در هنگام تماشا قطع نشود. البته فیلیمو با کیفیت HD تمام فیلم‌ها را برای شما پخش خواهد کرد و از بابت کیفیت فیلم هیچ جای نگرانی نخواهید داشت. یک ویژگی دیگر و فوق‌العاده فیلیمو در این است که شما به راحتی می‌توانید با اینترنت ایرانسل، همراه اول، مبین‌نت، های وب، پارس آنلاین، آسیا تک و فن آوا به صورت رایگان و نامحدود و بدون مصرف ترافیک، آنلاین فیلم و سریال تماشا کنید. این سرویس آنلاین فقط مختص فیلم و سریال‌های داخلی و ایرانی نیست. با کد تخفیف فیلیمو، شما به سریال و فیلم‌های محبوب خارجی نیز دسترسی دارید و امکان تماشای آن‌ها به صورت دوبله شده یا با زیرنویس را خواهید داشت.

 

کد تخفیف ریحون، سفارش از بهترین رستوران ها و فست فودها

وب سایت دیگری که قصد معرفی آن را داریم؛ وب سایت ریحون است، ریحون یک سرویس‌های سفارش آنلاین غذا هست که برای شما بهترین رستوران‌های تهران رو در یک جا جمع کرده است شما با کد تخفیف ریحون این امکان رو دارید که از رستوران‌های به‌نامی مثل رستوران محفل، رستوران اکبرجوجه، سفره خانه سنتی خان دایی و صدها رستوران خوب دیگه تو سطح شهر هستند لذت ببرید.

هر زمانیکه احساس گرسنگی کردید و هوس یک غذای خوشمزه را کردید  یا یک مهمان ناخوانده داشتید دیگر نیازی به نگرانی نیست. با ریحون  و کد تخفیف ریحون در هر زمانی از شبانه روز قادر خواهید بود که غذای مورد علاقه تان را در کوتاهترین زمان و با کمترین قیمت پیداکنید، سفارش دهید و تحویل بگیرید.

 

برای راحتی شما، امکان پرداخت آنلاین و پرداخت درب منزل نیز وجود دارد. با ریحون فقط باید نام محله خود را انتخاب کنید و کافه‌ها و رستوران‌های اطراف خود را پیدا کنید. منو، قیمت و نظرات مشتریان را در مورد رستوران‌ها ببینید و بهترین را سفارش دهید و بعد کد تخفیف ریحون خود را ثبت کنید و منتظر غذا بمانید.

این وب سایت ها فقط بخشی از کدهای تخفیف موجود در سایت تخفیفان بودند برای مشاهده کد تخفیف بیشتر به سایت تخفیفان مراجعه کنید و خرید خودتون رو با تخفیف خریداری کنید.

 



تاريخ : چهار شنبه 17 مرداد 1397 | 23:7 | نویسنده : Kusadasi-tour |

رنگ جوتن:

جوتن از بزرگترین و معروفترین کارخانه جات تولید رنگ در جهان می باشد . آرم این شرکت در سال ۱۹۲۶ میلادی در کشور نروژ تاسیس شد و با داشتن ۴۰ کارخانه و ۷۱ شرکت در ۳۷ کشور جهان و ۷۴۰۰ نیروی کار پیشرو در صنایع رنگ ساختمانی ، صنعتی و دریایی می باشد.

رنگهای ساختمانی پایه آب (آکریلیک ) جوتن مناسب جهت فضاهای داخلی و خارجی ساختمان می باشد و به روی سطوح مختلف از جمله گچ ، سیمان ، پنلهای گچی و سیمانی (کناف ) ، چوب و سطوح دیگر قابل اجرا است .

محصولات جوتن به دلیل دوام و مقاومت بالا در برابر ضربه، بسیار مناسب جهت مراکز پر رفت و آمد مانند بیمارستان ها ، مدارس ، برجها ، ساختمانهای تجاری ، مسکونی ، اداری و رستوران ها می باشد.
به جهات کیفیت بالا ، عمر طولانی و دوام فوق العاده رنگ های جوتن و همچنین بهره گیری از سیستم ترکیب رنگ مولتی کالر ، سبب شده از هزینه های مضاعف زیرسازی ، ترمیم و نقاشی مجدد جلوگیری شود.

جوتن با بیش از ۱۶۰۰۰ طیف رنگی با قابلیت اجراء در طرحهای نا محدود دکوراتیو ، مناسب برای هر سلیقه ، علاوه بر ایجاد فضایی دلپذیر و زیبا باعث مقاوم سازی سطح و جلوگیری از ترکهای سطحی می شود.

توجه داشته باشید که رنگ جوتن توسط شرکت معتبر نوروژی تولید وعرضه می شود. این شرکت در کشور های مختلف دارای شرکت و همچنین نمایندگی رنگ جوتن می باشد، نمایندگی های این شرکت در سراسر جهان گسترده شده است تا شما به راحتی بتوانید صنایع ساختمانی خود منجمله رنگ جوتن را که طرفداران زیادی دارد را خریداری کنید.

تاریخچه رنگ جوتن

جوتن که به انگلیسی Jotun  نامیده می شود، نام یک شرکت نروژی است، که در زمینه رنگ و زرین های صنعتی فعالیت می کند. شرکت جوتن در بیش از نود کشور جهان منجمله ایران دارای کارمند می باشد. شرکت جوتن یکی از معتبرترین کارخانجات تولید رنگ در جهان می باشد که در کشورهای مختلف دارای نمایندگی می باشد که شرکت یکتا پوشش آریانا نمایندگی رنگ جوتن در تهران می باشد. تاریخچه تاسیس این شرکت به سال ۱۹۲۶ میلادی بر می گردد.

شرکت جوتن در سال ۱۹۳۹  در ابتدای شروع جنگ جهانی دوم از جمله شرکت هایی بود که صندوق بازنشسنگی را برای کارکنانی که در شرکت جوتن نروژ کار می کردند تعریف نمود. پس از پایان جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵ میلادی خط تولید dy golin را در کارخانه شیمیایی فلایشر به راه انداخت که این خط تولید همچنان پس از گذشت سالهای متمادی به عنوان برند برتر شناخته می شود.

پس از آن در سندیفیورد کارخانه جدیدی در سال ۱۹۵۱ میلادی احداث نمود، که طبقات بالا دستی این کارخانه بزرگ برای کارهای تحقیقاتی و توسعه ای در نظر گرفته شد. در هم زمان از ۵ شیمیدان استخدام به عمل آمد، گلیدش در این باره می فرماید: آینده ما به سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه بستگی دارد که مصداق این حرف این است که امروز جوتن یکی از بزرگترین مراکز تحقیق و توسعه خصوصی در نروژ می باشد.

جوتن در سال ۱۹۵۶  با راه اندازی trebittروش جدیدی را برای رنگ آمیزی خانه روانه بازار کرد که تا سال ۱۹۶۹ به عنوان دو جزء مجزا با رنگ تتنج و جعبه های جداگانه عرضه می شود. پس از سالها تلاش گلدیش در سال ۱۹۶۸ در سندیفیورد فروشگاه عرضه کننده رنگ باز کرد. پس از آن گلیدش توانست سمت عرضه کننده کالا به ناوگان صید نهنگ را را به خود اختصاص دهد. در همان سال تولید رنگ های پودری coat  شروع نمود.

در سال ۱۹۷۵ در دبی کارخانه ای احداث نمود که این کارخانه در بین المللی کردن جوتن نقش مهمی را بازی کرد، در همان سال جوتن یک نوآوری جدید به نام seamaster  حفاظت ضد رسوب را نیز عرضه نمود. یک سال پس از آن راه اندازی مولتی کالر جوتن نیز انجام شد و این اختراع اختیارات گسترده ای را در اختیار فروشندگان و مصرف کنندگان قرار داد.

در سال ۱۹۷۸ کارخانه  پودری در تایلند تاسیس نمود و بر موفقیت های خود افزود. از آن پس در کشورهای مختلف کارخانه و شرکت تاسیس نمود. در سال ۱۹۸۵ اپوکسی را برای پوشش و تعمیر در طیف گسترده ای تولید نمود. در سال ۱۹۹۸ طراح استاندارد سلامت را برای حفط محیط زیست در تمام کارخانه ها فراهم نمود.

جوتن در رده بندی بزگترین شرکت های رنگ سازی جهان قرار دارد. موفقیت های این شرکت آنقدر زیاد است که اگر بخواهیم به طور مفصل توضیح دهیم یک مجموعه کتاب کامل خواهد شد در این نوشته به طور کوتاه به تاریخچه رنگ جوتن اشاره نمودیم تا باب آشنایی شما با جوتن باشد. شرکت یکتا پوشش آریانا نمایندکی رنگ جوتن در تهران می باشد.

همانطور که می دانید محصولات جوتن در زمینه صنایع و ملزومات ساختمانی می باشد که یکی از این خصوصیات رنگ جوتن می باشد، این رنگ دارای خصوصیات گسترده ای است، که در ذیل به بخشی از آنها اشاره خواهیم نمود. در ادامه نیز همراه ما باشید.

خصوصیات رنگ جوتن

  • از مهمترین خصوصیات رنگ جوتن می توان به نداشتن بو اشاره کرد. مواد به کار رفته در جوتن طوری است که شما هیچگونه بویی را به هنگام رنگ آمیزی و پس از آن احساس نمی کنید. اگه رنگی را که استفاده می کنید بخواهید نگه دارید باید طبق اصولی نگهداری باشد و اگر رنگ و بوی آن تغییر کرد رنگ بلا استفاده می باشد و از استفاده مجدد خودداری کنید. شرکت یکتا پوشش آریانا نمایندگی رسمی رنگ جوتن در تهران می باشد که اماده مشاوره و پاسخگویی به هموطنان عزیز می باشد.
  • از خصوصیات رنگ جوتن قابلیت استفاده بر روی هر سطحی اعم از سقف، کف، دیوار ، بنا ساختمان و … می باشد. زیبایی بنای ساختمان سینما، اداره، محل کار، خانه ، استخر، و … را با رنگ جوتن تجربه کنید. شرکت یکتا پوشش آریانا متوالی فروش رنگ جوتن در ایران می باشد.
  • خصوصیات رنگ جوتن در پوشش دهی کامل سطح مورد نظر می باشد. بطوری که استفاده از رنگ جوتن سبب می شود تا سطح مورد نظر به طور کامل پوشیده شود و هیچ اثری از ترک خوردگی و شکستی در آن پدیدار نمی شود این رنگ قدرت مقاومت بالایی دارید.
  • صرفه اقتصادی از دیگر خصوصیات رنگ جوتن می باشد. قبل از هر چیزی باید به دنبال یک خرید مطمئن باشیم تا بتوانیم سالهای سال از ان استفاده کنیم، و خیالمان از بابت آن راحت باشد دیگر برای آن هزینه نکنیم. رنگ جوتن به دلیل قابلیت بالایی که دارد سالهای سال برای شما به همین صورت روز اول باقی می ماند. بدین ترتیت می توان گفت شما سود خواهید نمود و علاوه بر آن بنای شما نیز زیباتر خواهد شد.
  • ضد آلرژی بودن رنگ جوتن نیز از خصوصیات منحصر به فرد آن است، افراد و گروههای مختلف نسبت به رنگ آلرژی دارند و همه ما چنین افرادی را مشاهده و شاید خود ما یکی از این افراد باشیم. استفاده از رنگ جوتن ضد آلرژی می باشد. شرکت یکتا پوشش آریانا نمایندگی رنگ جوتن در تهران می باشد. اگر شما قصد خرید و یا مشاوره در این زمینه را دارید می توانید با شرکت یکتا پوشش آریانا در ارتباط باشید.
  • دارای بافت مناسبی می باشد. استفاده از رنگ جوتن دارای خصوصیات برجسته ای است که همگان را به استفاده از رنگ جوتن تشویق می کند.
  • قابل شستشو بودن ، عدم رنگ پذیری ، عدم فرو افتادن رنگ پس از رنگ آمیزی و رنگ دادن از دیگر خصوصیات بارز رنگ جوتن می باشد. توجه داشته باشید که رنگ جوتن خصوصیات برگزیده زیادی دارد. ما در این نوشتار فقط به بخش کوچکی از خصوصیات بارز آن اشاره کوتاهی نمودیم تا باب آشنایی شما با رنگ جوتن باز شود.

یکتا پوشش آریانا با هدف طراحی، فروش، اجرا و مشاوره و اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر خارجی و داخلی جهت انواع پوشش های ساختمانی ( رنگ نمای ساختمان و کاغذ دیواری ولمینت و …) و صنعتی و دریایی در سال ۱۳۸۸ به تاسیس رسید. با عنایت الهی و با دانش فنی و بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب و جدیدترین سیستم های رنگ آمیزی روز دنیا ده ها پروژه ملی و خصوصی در کشور را مطابق با استانداردهای جهانی با موفقیت به انجام رسانیده است.

مرکز مولتی کالر آرژانتین (دماوند) (نمایندگی مولتی کالر رنگ جوتن) :

این مرکز از سال ۱۳۸۹ به عنوان نمایندگی مولتی کالر رنگ جوتن شروع به کار نمود. فعالیت این مرکز در زمینه فروش انواع رنگ جوتن بهمراه مشاوره تخصصی بنا به نیاز مشتریان گرامی می باشد.

رنگ داخلی جوتن(رنگ داخلی ساختمان)

 

اجرای رنگ نما (رنگ نمای ساختمان ، رنگ نمای جوتن)

سنگ در بسیاری از اوقات سقوط خواهد کرد و دارای قیمت بالایی نیز هست آجرها کثیف می‌شوند چرک پذیرند و شوره می‌زنند. شیشه مخصوصاً در زمان زلزله خطرناک است و علاوه براین اتلاف انرژی بسیاری نیز از طریق شیشه انجام می‌شود. به دلایل مذکور در بیشتر کشورهای جهان رنگ بهترین گزینه جهت استفاده در نمای ساختمان است که به عنوان رنگ نمای جوتن معروف شده است. با این وجود در گذشته بعلت عدم وجود رنگ مرغوب و مقاوم، مهندسین و سازندگان ساختمان در ایران در اغلب طراحی‌های خود رنگ را در نما حذف کرده بوده‌اند. اما رنگ جوتن تمام کیفیات لازم را دارد و برای رنگ نما بسیار مناسب هست شما می‌توانید از نمایندگی رنگ جوتن تهران (شرکت یکتاپوشش آریانا) رنگ مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

مزایای رنگ نما (رنگ نمای ساختمان ، رنگ نمای جوتن):

– عایق حرارتی
– قابلیت اجرای آسان و سریع
– آسان و سریع اجرا شده
– عایق رطوبت بوده
– امکان تنفس سطوح
– مقاومت در برابر عوامل خارجی
– قابلیت اجرا بر روی رنگ قدیمی نما و تشکیل جایگزینی با عمر بالا

رنگ داخلی ساختمان (رنگ داخلی جوتن)

رنگ‌های ساختماني دو دسته هستند: رنگ‌های قابل شستشو و رنگ‌های غير قابل شستشو.
رنگ‌های روغني و یا اكريليك در جرگه رنگ‌های قابل شستشو قرار دارند و رنگ‌های غير قابل شستشو شامل رنگ‌های پلاستيكی می‌شوند. در مقوله نقاشی داخل ساختمان، برای سقف، از رنگ پلاستيك و براي ديوارها، درب‌ها و چهارچوب‌ها از رنگ‌های اكريليك و يا روغني استفاده می‌کنند. نمایندگی رنگ جوتن، مرکز عرضه بهترین رنگ برای رنگ‌آمیزی داخل ساختمان می‌باشد.
گزینه‌های ديگری نیز وجود دارند که براي پارکینگ‌ها، راه‌پله‌ها و مناطق عمومي مناسب‌اند و در داخل ساختمان کاربرد چندانی ندارند.
رنگ آستر
برای کسب نتیجه مطلوب در نقاشی داخل ساختمان به وسیله هر رنگ پوششی، آماده‌سازی دیوارها یا اشیاء برای رنگ‌آمیزی بسیار حائز اهمیت است. شاید بتوان گفت زیرسازی از رنگ‌آمیزی مهم‌تر است. یکی از این تکنیک‌ها برای زیرسازی، افزودن چند قطره رنگ به آستر است که به پوشانندگی بهتر آن کمک خواهد کرد. بعلاوه اگر تصمیم بر تغییر رنگ گرفتید نیز آستر ضروری است. از آستر در کاغذدیواری، پنل های پیش ساخته، تمام سطح‌های بدون پوشش، محل بروز لکه‌ها، تعمیر، کار بر روی رنگ موجود بر پایه رنگ روغنی و در هنگام تغییر ناگهانی رنگ نیز استفاده می‌شود.



تاريخ : شنبه 6 مرداد 1397 | 12:35 | نویسنده : Kusadasi-tour |
.: Weblog Themes By Adroom :.